Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metoda doktora Domana díky technologiím na dosah |
 | Olga Vilímová |
|
|
|
| |
|
17. 09. 2014 |
7236 |
Anotace | Informace o metodě rané výuky dětí amerického doktora Glenna Domana využívající jejich zájem poznávat s odkazy. | Poslední komentář | |
---|
|
Elektronická chůvička Aristotle |
 | Kristýna Jiráková |
|
|
|
| |
1 komentář |
09. 10. 2017 |
2074 |
|
Jak budovat vzdělávací prostředí digitálních učitelů |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
31. 01. 2011 |
6382 |
Anotace | Článek rozebírá obsah potřebných ICT kompetencí učitelů a naznačuje, jak je možné je rozvíjet. | Poslední komentář | |
---|
|
Smysluplné neorganizované nekonference |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
4 komentáře |
07. 03. 2011 |
8411 |
Anotace | Článek popisuje novou formu aktivity organizované zdola samotnými učiteli s cílem vyměňovat si zkušenosti s využitím vzdělávacích technologií. | Poslední komentář | Pořád si myslím, že bychom tuto metodu přímého sdílení neměli vypustit, dokonce i v době, kdy něco podobného docela úspěšně dělají skupiny GEG. Edutopia publikovala přehled aktiuálních videí popisujících americké Edcampy, které se hezky rozvíjejí s podporou Gates Foundation: 5-Minute Film Festival: Taking Back PD with Edcamp |
---|
|
Doporučení evropského ICT clusteru |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
06. 04. 2010 |
4953 |
Anotace | Článek přináší informace o obsahu doporučení týmu expertů Evropské komise (ICT Cluster) vládám EU, jež se zabývá problematikou nasměrování politiky státu v oblasti vzdělávacích technologií. | Poslední komentář | |
---|
|
Máme slona v obýváku? |
 | Markéta Šafránková |
|
|
|
| |
1 komentář |
12. 01. 2012 |
6791 |
Anotace | Článek popisuje zajímavé přirovnání novozélandského výzkumníka v oboru eLearningu Dereka Wenmotha, jež se týká všeobecně známé skutečnosti, že učitelé nemají zájem pracovat s technologiemi, ale celá společnost dělá, že se jí to netýká. | Poslední komentář | Děkuji za zajímavý článek. S odstupem se dá říct, že uvedná Wenmothova typologie učitelů platí nejen v ohledu na zařazování ICT do výuky; a nejen na učitele... |
---|
|
Tvorba videa mimo výuku |
 | Rosana Zvelebilová |
|
|
|
| |
|
20. 01. 2011 |
4810 |
Anotace | Článek ukazující, jak by mohl vypadat blokový kurz tvorby videa na ZŠ s ukázkou. | Poslední komentář | |
---|
|
Netolerujme počítačově negramotné učitele! |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
09. 09. 2009 |
3551 |
Anotace | Článek se zabývá potřebou počítačové gramotnosti učitelů. | Poslední komentář | |
---|
|
Den Země v prostředí 1:1 |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
19. 04. 2010 |
6256 |
Anotace | Článek popisuje metodiku využití moderních technických prostředků ve třídě připomínající studio s žáky vybavenými počítači. | Poslední komentář | |
---|
|
Kam až dohlédneme dírou ve zdi? |
 | Mgr. Martin Rusek |
|
|
|
| |
2 komentáře |
26. 10. 2010 |
6628 |
Anotace | Druhý díl článku popisujícího dílo profesora Sugata Mitry, který dlouhodobě experimentuje se samostatným využitím počítačů dětmi za účelem poznávání. Tento díl se věnuje druhé fázi výzkumu, jež byla realizována hlavně v Anglii. Výsledky je možno považovat za značně překvapivé. | Poslední komentář | Pro případ, že někdo bude Mitru dále studovat, připojuji odkaz na kritický článek Donalda Clarka - Sugata Mitra: Slum chic? 7 reasons for doubt |
---|
|