Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak dodat žákům odvahu, aby si zapnuli kamery |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
20. 01. 2021 |
243 |
Anotace | Jaké strategie použít, abychom přiměli žáky zapnout si kamery? V tomto článku se na některé z nich podíváme. | Poslední komentář | |
---|
|
Nová analýza úspěšnosti metodiky převrácené třídy |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
18. 01. 2021 |
427 |
Anotace | Zpráva o výzkumu holandských vědců z Utrecht University, který analyzoval zprávy o nasazení metodiky převrácené třídy ve 114 případech ve školách na celém světě. | Poslední komentář | |
---|
|
5 důvodů, proč nechat žákům vypnuté kamery |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
13. 01. 2021 |
4158 |
Anotace | Neustále vypnuté webkamery žáků během online výuky nemusí být na škodu, právě naopak. Můžeme tím předejít spoustě nežádoucích stavů i mnoha budoucím problémům. | Poslední komentář | |
---|
|
Jak poskytovatelé MOOC kurzů reagovali na pandemii |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
11. 01. 2021 |
528 |
Anotace | Zpráva o reakcích největších platforem MOOC kurzů na mimořádnou situaci vyvolanou pandemií se zvláštním zřetelem na Čínu. | Poslední komentář | |
---|
|
21 vlastností učitele nejen pro rok 2021 |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
06. 01. 2021 |
1175 |
Anotace | Článek představuje 21 vlastností učitele, které vzešly z článků publikovaných v roce 2020 na Spomocníkovi. | Poslední komentář | |
---|
|
Hybridní vzdělávání v době postpandemické |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
04. 01. 2021 |
639 |
Anotace | Přehledový článek pojednávající o posunech ve vnímání fungování kombinovaných forem vzdělávání vyvolaných pandemií založený na zprávách kanadského experta Tony Batese, amerického Matta Donovana a anglického Steve Wheelera. | Poslední komentář | |
---|
|
Do jaké míry je mezioborový přenos kompetencí možný? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
21. 12. 2020 |
678 |
Anotace | Zamyšlení nad vlastnostmi jedné z nejvýše postavených kompetencí, nad tím, jak by se mohla získávat a jak bychom s ní měli zacházet při přípravě revize RVP. | Poslední komentář | |
---|
|
Inovované pojetí funkce ICT koordinátora/metodika |
 | Ondřej Neumajer |
|
|
|
| |
|
18. 12. 2020 |
947 |
Anotace | Po patnácti letech vstoupil v platnost v polovině roku 2020 nový standard studia ICT metodika, někdy také nazývaného ICT koordinátor. Článek shrnuje, v čem spočívá hlavní zaměření inovovaného pojetí této důležité pozice na škole, jejímž cílem je podpora učitelů ve smysluplné integraci digitálních technologií do života celé školy.
Poznámka: Práce byla původně publikována jako – NEUMAJER, O. Inovované pojetí funkce ICT koordinátora/metodika. Řízení školy. Praha: Wolters Kluwer, 2020, roč. 17, č. 12, s. 6–8. ISSN 1214-8679. | Poslední komentář | |
---|
|
Na co nezapomenout při blogování s dětmi |
 | Ludmila Kovaříková |
|
|
|
| |
|
17. 12. 2020 |
834 |
Anotace | Než se pustíme s dětmi do blogování, je třeba si rozmyslet několik podstatných detailů. Čemu věnovat pozornost nám poradí zejména Kathleen Morris a Richard Byrne. | Poslední komentář | |
---|
|
Vánoce s učiteli 2 (16. akce Virtuálního Digicentra) |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
16. 12. 2020 |
861 |
Anotace | Představení 16. akce Virtuálního Digicentra.
| Poslední komentář | |
---|
|