Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS


Celkem: 1034
Strana: <<<12345678910>>>

Název materiáluAnotaceAutorTyp příspěvkuProTopHodnoceníKomentářePublikovánoZobrazení
       rvp.czuživatelé
Seřadit vzestupně dle titulku Seřadit sestupně dle titulku Seřadit vzestupně dle autora Seřadit sestupně dle autora Seřadit vzestupně dle jazyka Seřadit sestupně dle jazyka Seřadit vzestupně dle medaile Seřadit sestupně dle medaile Seřadit vzestupně dle hodnocení týmu RVP Seřadit sestupně dle hodnocení týmu RVP Seřadit vzestupně dle hodnocení uživatelů Seřadit sestupně dle hodnocení uživatelů Seřadit vzestupně dle počtu komentářů Seřadit sestupně dle počtu komentářů Seřadit vzestupně dle data publikování Seřadit sestupně dle data publikování Seřadit vzestupně dle počtu zobrazení Seřadit sestupně dle počtu zobrazení
Jak (ne)používat technologie – díl 3.: notifikace a pre/prokrastinace Zobrazit/skrýt anotaci a oborJaroslav Mašek Ikona prakticky Ikona zkusenost Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 5 01. 05. 2019 1589
Zkoumání vlivu socializovaného robota Tega na vývoj dětí v MIT Media Lab Zobrazit/skrýt anotaci a oborBořivoj Brdička Ikona informativni Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 5 29. 04. 2019 1159
Třídní učitel 2.0 – díl 3.: fotografie Zobrazit/skrýt anotaci a oborJaroslav Mašek Ikona prakticky Ikona zkusenost Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 4 2 komentáře 24. 04. 2019 1999
Anya Kamenetz o technologiích pro rodiče Zobrazit/skrýt anotaci a oborBořivoj Brdička Ikona informativni Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 0 23. 04. 2019 1105
Na Spomocníkovi – díl 4.: Štěpánka Baierlová a Hanka Šandová Zobrazit/skrýt anotaci a oborJaroslav Mašek Ikona informativni Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 5 17. 04. 2019 1033
Neřešte zda, ale co děti s přístroji dělají Zobrazit/skrýt anotaci a oborBořivoj Brdička Ikona informativni Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 4.5 15. 04. 2019 1727
Tvoříme Wikipedii – díl 3.: WMF aneb aktualizujeme Wikipedii Zobrazit/skrýt anotaci a oborJaroslav Mašek Ikona prakticky Ikona inspirace Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 0 10. 04. 2019 920
5 největších výzev školství podle CoSN Zobrazit/skrýt anotaci a oborBořivoj Brdička Ikona informativni Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 5 1 komentář 08. 04. 2019 1903
Jak (ne)používat technologie – díl 2.: pracovní workflow Zobrazit/skrýt anotaci a oborJaroslav Mašek Ikona prakticky Ikona zkusenost Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 4.5 1 komentář 03. 04. 2019 1707
Tramvajové dilema a informatické myšlení Zobrazit/skrýt anotaci a oborBořivoj Brdička Ikona informativni Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 5 01. 04. 2019 1204