Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS


Celkem: 1061
Strana: <<<12345678910>>>

Název materiáluAnotaceAutorTyp příspěvkuProTopHodnoceníKomentářePublikovánoZobrazení
       rvp.czuživatelé
Seřadit vzestupně dle titulku Seřadit sestupně dle titulku Seřadit vzestupně dle autora Seřadit sestupně dle autora Seřadit vzestupně dle jazyka Seřadit sestupně dle jazyka Seřadit vzestupně dle medaile Seřadit sestupně dle medaile Seřadit vzestupně dle hodnocení týmu RVP Seřadit sestupně dle hodnocení týmu RVP Seřadit vzestupně dle hodnocení uživatelů Seřadit sestupně dle hodnocení uživatelů Seřadit vzestupně dle počtu komentářů Seřadit sestupně dle počtu komentářů Seřadit vzestupně dle data publikování Seřadit sestupně dle data publikování Seřadit vzestupně dle počtu zobrazení Seřadit sestupně dle počtu zobrazení
Třídní učitel 2.0 – díl 4.: videa Zobrazit/skrýt anotaci a oborJaroslav Mašek Ikona prakticky Ikona zkusenost Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 4 22. 05. 2019 1241
Typy učitelů z pohledu vzdělávacích technologií Zobrazit/skrýt anotaci a oborBořivoj Brdička Ikona informativni Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 5 3 komentáře 20. 05. 2019 3418
Tvoříme Wikipedii – díl 4.: Wikipedie v českém jazyce a literatuře Zobrazit/skrýt anotaci a oborJaroslav Mašek Ikona prakticky Ikona inspirace Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 0 15. 05. 2019 1072
Pedagogika digitální diskuze Zobrazit/skrýt anotaci a oborBořivoj Brdička Ikona teoreticky Ikona odbornost Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 5 13. 05. 2019 1106
Khanova škola v Digicentru – část 2.: Projekt s Khanovou školou a technologická výuka budoucnosti Zobrazit/skrýt anotaci a oborJaroslav Mašek Ikona informativni Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 0 10. 05. 2019 1418
Khanova škola v Digicentru – část 1.: Seznámení a význam Zobrazit/skrýt anotaci a oborJaroslav Mašek Ikona informativni Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 0 08. 05. 2019 1575
Relevance jako základ digitální školy Zobrazit/skrýt anotaci a oborBořivoj Brdička Ikona teoreticky Ikona odbornost Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 5 06. 05. 2019 1227
Jak (ne)používat technologie – díl 3.: notifikace a pre/prokrastinace Zobrazit/skrýt anotaci a oborJaroslav Mašek Ikona prakticky Ikona zkusenost Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 5 01. 05. 2019 1926
Zkoumání vlivu socializovaného robota Tega na vývoj dětí v MIT Media Lab Zobrazit/skrýt anotaci a oborBořivoj Brdička Ikona informativni Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 5 29. 04. 2019 1264
Třídní učitel 2.0 – díl 3.: fotografie Zobrazit/skrýt anotaci a oborJaroslav Mašek Ikona prakticky Ikona zkusenost Hodnocení článku : 0 Hodnocení článku : 4 2 komentáře 24. 04. 2019 2227