Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 7.: Prázdninová relaxace

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
V 7. dílu iPrázdnin s učiteli 2 ukazujeme druhým, jak umíme relaxovat.
Autor Jaroslav Mašek

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 6.: Prázdninový příběh (skupinové psaní)

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
V 6. dílu iPrázdnin s učiteli 2 společně píšeme prázdninové příběhy.
Autor Jaroslav Mašek

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 5.: Prázdninová hádanka

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
V 5. dílu iPrázdnin s učiteli 2 vytváříme hádanky pro druhé a sami hádáme ty, které vytvořili ostatní.
Autor Jaroslav Mašek

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 4.: Prázdninový okamžik (video do 15 sekund)

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
4. díl iPrázdnin s učiteli 2 je o prázdninových okamžicích zachycených v krátkých videích.
Autor Jaroslav Mašek

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 3.: Prázdninová hra

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
V 3. dílu iPrázdnin s učiteli 2 se inspirujeme pomocí her.
Autor Jaroslav Mašek

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 2.: Prázdninové povídání (podcast)

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
V 2. dílu iPrázdnin s učiteli 2 si povídáme prostřednictvím podcastu.
Autor Jaroslav Mašek

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 1.: Prázdninový den

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
V 1. dílu iPrázdnin s učiteli 2 vyprávíme příběhy jednoho prázdninového dne učitelů.
Autor Jaroslav Mašek

Podvádění při online výuce

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o vývoji aplikací použitelných na kontrolu činnosti studentů či žáků při online výuce.
Autor Bořivoj Brdička

Strategie čtení digitálních textů: společné anotace

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Čtení digitálních textů se ukazuje být odlišné od čtení textů tištěných. Žáky je proto nutné naučit nové strategie a přístupy. Článek zvažuje klady a zápory typických přístupů použitých nejprve u tištěných textů a nabízí řešení ve společných anotacích.
Autor Ludmila Kovaříková

Trochu jiný pohled na pandemii z Anglie

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Aktualita ukazující, jak se o aktuální situaci, v níž je třeba učit online, diskutuje v Anglii.
Autor Bořivoj Brdička