Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Všechny doporučené články Spomocníka
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Doporučené články Spomocníka
(49)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
49
položek
Zpět
1
2
3
4
5
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
15. 1. 2024
0x
1936x
Máme AI slona ve třídě?
Zamyšlení nad způsobem využití umělé inteligence ve výuce inspirované americkým odborníkem A. J. Julianim.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 1. 2024
1x
1571x
24 myšlenek pro rok 2024
Ohlédnutí za rokem 2023 prostřednictvím myšlenek publikovaných v článcích na Spomocníkovi.
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 12. 2023
1x
3101x
Trendy digitálního vzdělávání v roce 2023
Přehodnocujeme nejen to, co ve školách vyučujeme, ale také to, jak to vyučujeme. Tak by bylo možné stručně popsat sjednocující prvek trendů digitálního vzdělávání roku 2023, které doléhají do…
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 6. 2023
0x
2879x
Bloomův 2 sigma problém v éře AI
Vysvětlení známého Bloomova zjištění, podle něhož má dokonalá individualizace výuky obrovský vliv na výsledky a diskuze vlivu, který v této oblasti může mít aplikace umělé inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 6. 2023
0x
3106x
Human or not? Online hra odhaluje realitu generativní AI
Uhádnete, zda si píšete s člověkem, nebo chatbotem? Vyzkoušejte Human or not?, online hru, simulující Turingův test, jež ukrývá pravdu, kterou znal a předpověděl sám Turing.
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 5. 2023
5x
2422x
Rizika vývoje AI podle Geoffreyho Hintona
Myšlenky známého počítačového vědce a odborníka na generativní AI, který nedávno opustil Google a zařadil se mezi skeptiky rozvoje umělé inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 3. 2023
5x
4086x
AI posouvá pedagogiku od epistemologie k ontologii
Informace o tom, jak současný posun schopností umělé inteligence vnímá duchovní otec konektivismu George Siemens.
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 12. 2022
0x
2241x
Aplikace roku pro hledání cesty k sobě navzájem
Jaká je vaše aplikace roku? Co jste se pomocí ní naučili? A proč by o ní měli vědět ostatní? Tyto otázky jsem položil svým žákům. A jak to celé dopadlo, se dočtete v tomto článku.
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 11. 2022
4x
3890x
Wellerovy metafory vzdělávacích technologií
Zpráva o knize britského profesora Open University Martina Wellera, která se zabývá významem metafor ve vztahu ke vzdělávacím technologiím.
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 9. 2022
2x
2438x
Proč ve školství přetrvávají snahy o rychlou změnu?
Zamyšlení nad problémy spojenými se snahou o rychlou transformaci školství postavené na názorech amerických odborníků publikovaných portálem TechLearning.
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 7. 2022
1x
3629x
Převrácené čtyřrozměrné kurikulum
Malá studie představující výsledky práce specializovaného bostonského pracoviště (CCR) zabývajícího se definováním potřebných změn v kurikulu vyvolaných technologiemi ovlivněným vývojem světa.
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 1. 2022
1x
2768x
Škola bez e-mailu
Co by se stalo, kdybychom ve škole výrazně omezili e-mailovou komunikaci, nebo ji dokonce úplně zrušili?
Zobrazeno
12
z
49
položek
Zpět
1
2
3
4
5
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky