Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „kompetence“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (48)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 48 položek
Základní vzdělávání Spomocník
30. 1. 2017 7x 13451x
PISA 2018 a globální kompetence
Příspěvek se v souvislosti s nedávným Kulatým stolem SKAV a EDUin zabývá modifikací cílů mezinárodního šetření OECD PISA směrem ke kompetencím pro 21. století a naší připraveností na tyto změny…
Základní vzdělávání Spomocník
17. 10. 2016 0x 5622x
Pohled na technologie školou zkreslenými brýlemi
Článek informuje o existenci metodického portálu Educating Modern Learners specializujícího se na implementaci vzdělávacích technologií a vybírá jeden typický aktuální článek, který otevírá diskuzi…
Základní vzdělávání Spomocník
5. 9. 2016 2x 11264x
Standardy ISTE 2016 pro žáky
Překlad dokumentu známé americké společnosti ISTE (International Society for Technology in Education), který popisuje potřebnou úroveň výstupních kompetencí žáků v oblasti digitálních technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
29. 8. 2016 0x 8924x
Vize moderního učitele
Článek přináší informaci o tom, jak americká Global Digital Citizen Foundation popisuje základní kompetence učitele.
Základní vzdělávání Spomocník
24. 3. 2016 0x 4818x
Dovednosti propojeného světa
Ve 21. století dochází ke změně ve způsobech získávání informací a komunikace. Stále větší roli hraje internet, to klade nároky na změny v uvažování. Osobní přístup je stejně důležitý jako práce na…
Základní vzdělávání Spomocník
28. 5. 2015 1x 6205x
Význam infografiky ve výuce
Článek zdůvodňuje využití infografiky ve výuce, popisuje ji a na příkladech ukazuje, jak ji aplikovat.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 9. 2014 3x 10271x
Hodnocení online spolupráce
Druhý ze dvou článků pojednávajících o současném vývoji ověřování kompetencí pro 21. století, konkrétně o kolaborativním řešení problémů online, kterým se zabýval MOOC kurz ATC21S. Obsahuje…
Základní vzdělávání Spomocník
1. 9. 2014 7x 14383x
Online spolupráce jako kompetence pro 21. století
První ze dvou článků pojednávajících o současném vývoji ověřování kompetencí pro 21. století, konkrétně o kolaborativním řešení problémů online, kterým se zabýval MOOC kurz ATC21S. Obsahuje praktické…
Základní vzdělávání Spomocník
22. 4. 2014 9x 18496x
Informatické myšlení jako výukový cíl
Článek se věnuje popisu změny v chápání cílů výuky na ICT orientovaných předmětů ve vyspělých zemích a vysvětluje, co je informatické myšlení, které za změnou stojí, a minimálně v podobě schopnosti…
Základní vzdělávání Spomocník
9. 9. 2013 5x 7567x
Počítačová gramotnost podle Scotta
Výzva britsko-amerického učitele informatiky Marca Scotta s diskuzí, jejímž cílem je vysvětlit význam výuky informatiky a lobovat za prosazení vyšších priorit pro ni.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 6. 2013 1x 7400x
Digitální gramotnost podle Futurelab
Zpráva o studii známé britské společnosti Futurelab, která se zabývá strukturou a obsahem digitální gramotnosti a doporučuje na prvním místě podporovat kritické myšlení.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 2. 2013 1x 9778x
Gamebook
Příspěvek se zabývá využitím gamebooku jako nového prostředku pro procvičování programování a algoritmizace. Jedná se o návrh projektu, ve kterém je možné v hodinách informatiky kombinovat učivo z…
Zobrazeno 12 z 48 položek