Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Všechny články Spomocníka
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(45)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
45
položek
Zpět
1
2
3
4
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 8. 2016
0x
7695x
Vize moderního učitele
Článek přináší informaci o tom, jak americká Global Digital Citizen Foundation popisuje základní kompetence učitele.
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 3. 2016
0x
4024x
Dovednosti propojeného světa
Ve 21. století dochází ke změně ve způsobech získávání informací a komunikace. Stále větší roli hraje internet, to klade nároky na změny v uvažování. Osobní přístup je stejně důležitý jako práce na…
Základní vzdělávání
Spomocník
28. 5. 2015
1x
5033x
Význam infografiky ve výuce
Článek zdůvodňuje využití infografiky ve výuce, popisuje ji a na příkladech ukazuje, jak ji aplikovat.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 9. 2014
3x
8666x
Hodnocení online spolupráce
Druhý ze dvou článků pojednávajících o současném vývoji ověřování kompetencí pro 21. století, konkrétně o kolaborativním řešení problémů online, kterým se zabýval MOOC kurz ATC21S. Obsahuje…
Základní vzdělávání
Spomocník
1. 9. 2014
7x
12117x
Online spolupráce jako kompetence pro 21. století
První ze dvou článků pojednávajících o současném vývoji ověřování kompetencí pro 21. století, konkrétně o kolaborativním řešení problémů online, kterým se zabýval MOOC kurz ATC21S. Obsahuje praktické…
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 4. 2014
9x
14406x
Informatické myšlení jako výukový cíl
Článek se věnuje popisu změny v chápání cílů výuky na ICT orientovaných předmětů ve vyspělých zemích a vysvětluje, co je informatické myšlení, které za změnou stojí, a minimálně v podobě schopnosti…
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 9. 2013
5x
5894x
Počítačová gramotnost podle Scotta
Výzva britsko-amerického učitele informatiky Marca Scotta s diskuzí, jejímž cílem je vysvětlit význam výuky informatiky a lobovat za prosazení vyšších priorit pro ni.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 6. 2013
1x
6312x
Digitální gramotnost podle Futurelab
Zpráva o studii známé britské společnosti Futurelab, která se zabývá strukturou a obsahem digitální gramotnosti a doporučuje na prvním místě podporovat kritické myšlení.
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 2. 2013
1x
7592x
Gamebook
Příspěvek se zabývá využitím gamebooku jako nového prostředku pro procvičování programování a algoritmizace. Jedná se o návrh projektu, ve kterém je možné v hodinách informatiky kombinovat učivo z…
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 2. 2013
3x
7650x
ICT kompetence učitele v kontextu vzdělávání pro 21. století
Článek v návaznosti na konferenci o technologiích ve vzdělávání Microsoft Partners in Learning 2012 Global Forum řeší, jaký by měly její výsledky mít dopad na kompetence a přípravu učitelů.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 6. 2012
0x
5531x
Tablet u zápisu
Zpráva o průzkumu mínění učitelů o vhodnosti využití tabletů při zápisu dětí do základních škol.
Základní vzdělávání
Spomocník
15. 3. 2012
1x
5594x
Zapomínání podle Richardsona
Článek předkládá konkrétní doporučení Willa Richardsona na to, co bychom se měli v roli učitelů odnaučit.
Zobrazeno
12
z
45
položek
Zpět
1
2
3
4
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky