Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „vzdělávání“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(70)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
70
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 3. 2023
0x
2636x
Kurz s drony #4: fotíme s drony ve škole
Ve čtvrté lekci tohoto kurzu se budeme věnovat fotografování s drony jako samostatné aktivitě, kterou můžeme se žáky ve škole realizovat.
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 3. 2023
0x
2212x
Lidské schopnosti jako klíč k budoucímu úspěchu
Proč mluvíme o lidských schopnostech, jak jsou důležité pro úspěch žáků a v čem jim mohou pomoci? A jakou váhu mají u profesí a zaměstnavatelů? A lze je získat výhradně pomocí technologií?
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 3. 2023
1x
2545x
Od Feedly k Artifactu aneb ukázka posunu v digitálních kompetencích
Nová sociální síť Artifact od spoluzakladatelů Instagramu vychází z myšlenky RSS a staví na modelu TikToku, který využívá obdobné metody strojového učení. Přestože existuje teprve krátce, už nyní se…
Gymnaziální vzdělávání
Spomocník
22. 2. 2023
0x
6549x
Kurz s drony #1: teoretická příprava
V první lekci tohoto kurzu se detailně podíváme na základní pravidla létání s drony.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 2. 2023
0x
6304x
Student, který vytvořil detektor AI plagiátorství
Příběh o studentovi, který chtěl, aby lidé znali pravdu o původu textů, o tom, zda je napsal člověk, nebo umělá inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 1. 2023
0x
2930x
Budoucnost vzdělávání podle Googlu
Shrnutí obsahu výzkumné zprávy vypracované firmou Google na základě zjištění získaných od 94 odborníků z 24 zemí.
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 1. 2023
0x
2672x
23 myšlenek pro rok 2023
Ohlédnutí za rokem 2022 prostřednictvím myšlenek publikovaných v článcích na Spomocníkovi.
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 12. 2022
0x
2641x
Aplikace roku pro hledání cesty k sobě navzájem
Jaká je vaše aplikace roku? Co jste se pomocí ní naučili? A proč by o ní měli vědět ostatní? Tyto otázky jsem položil svým žákům. A jak to celé dopadlo, se dočtete v tomto článku.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 12. 2022
0x
3007x
Nekončete u umělé inteligence, začínejte u ní
Konec roku 2022 se nese ve znamení umělé inteligence, jejíž dokonalost dokáže děsit. Co to pro nás znamená? A co si z toho odnést do budoucna?
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 11. 2022
0x
2132x
20 oblastí, ve kterých bychom měli rozvíjet digitální dovednosti
V jakých všech oblastech bychom měli rozvíjet digitální dovednosti žáků, aby v budoucnu uspěli? Jaké dovednosti dnes očekávají zaměstnavatelé od svých budoucích zaměstnanců? A máme tyto dovednosti my…
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 10. 2022
0x
2346x
Digitální kompetence v kontextu digitálního wellbeingu
Jak digitální wellbeing rozvíjí digitální kompetence? Článek nabízí celkem 12 konkrétních příkladů rozvoje těchto kompetencí v 8 oblastech digitálního wellbeingu.
Odborné vzdělávání
Spomocník
14. 9. 2022
0x
2020x
Ročníková práce jako obraz vzdělávání
Proč někteří žáci neradi píšou ročníkové práce? Čí je to chyba? A proč by je vlastně měli psát, za jakým účelem a hlavně jak? Odpovědi a řadu dalších otázek najdete v tomto článku.
Zobrazeno
12
z
70
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky