Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „Learning analytics“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (18)
Zobrazení:
Zobrazeno 6 z 18 položek
Základní vzdělávání Spomocník
19. 1. 2015 2x 6391x
Herní výukový systém GlassLab
Informace o zajímavém americkém portálu, který nabízí volně dostupný systém umožňující učitelům aplikovat výukové hry a analyzovat výsledky jednotlivých žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
18. 9. 2014 2x 6451x
Poskytovatelé vzdělávacích aktivit a xAPI
Informace o vývoji systémů využívajících rozhraní pro zaznamenávání a analýzu výukových výsledků xAPI, které je současným pokračovatelem rozšiřujícím možnosti eLearningového standardu SCORM.
Základní vzdělávání Spomocník
7. 4. 2014 14x 15845x
Současný stav vývoje systémů adaptivního řízení výuky
Druhý díl seriálu popisujícího současný stav využití aplikací založených na velkých datech ve školství v USA a nejen tam. Zabývá se především existujícími aplikacemi a problémy s jejich nasazením…
Základní vzdělávání Spomocník
31. 3. 2014 10x 11093x
Jsou velká data velkým potenciálem nebo velkou chybou?
První díl dvoudílného seriálu popisujícího současný stav využití aplikací založených na velkých datech ve školství v USA a nejen tam. Zabývá se především obecnými možnostmi a riziky, která jejich…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 5. 2013 4x 10291x
Nový pohled na schopnost technologií ověřovat výukové výsledky
Článek se zabývá aktuálními výstupy bádání evropských vědců na poli vzdělávacích technologií zvláště v oblasti počítačového hodnocení výukových výsledků. Popisuje paradigmatickou změnu směrem k…
Základní vzdělávání Spomocník
9. 5. 2012 3x 5786x
Spolupráce MIT a Khan Academy v duchu převrácené třídy
Informace o nové iniciativě MIT, v jejímž rámci budou studenti tvořit výuková videa aplikovaná prostřednictvím Khan Academy do výuky žáků ZŠ a SŠ.
Zobrazeno 6 z 18 položek