Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „programování“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (26)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 26 položek
Základní vzdělávání Spomocník
10. 11. 2014 3x 8246x
Open Source pro potřeby vzdělávání
Článek se inspirován zahraničními zdroji zabývá možnostmi využití multiplatformního Open Source software pro vzdělávací účely.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 5. 2014 0x 7765x
Game Maker jako výukový nástroj
Článek shrnuje praktické zkušenosti s výukovým využitím nástroje na tvorbu vlastních her Game Maker, jež vede k nácviku informatického myšlení a dalších počítačových kompetencí. Může se stát velmi…
Gymnaziální vzdělávání Spomocník
10. 4. 2014 1x 11115x
Naprogramujte si aplikaci pro mobilní telefon – první zkušenosti
Článek popisuje praktické zkušenosti autora s nasazením volně dostupného nástroje MIT App Inventor ve výuce IKT na střední škole a předkládá odkazy na použité materiály.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 3. 2014 0x 7752x
Play-i jako hračka rozvíjející logické myšlení
Informace o projektu zavádějícího do výroby nové převratné hračky pro děti v podobě programovatelné dvojice robotů Bo a Yana, které rozvíjejí algoritmické myšlení hrou a sledují intelektuální vývoj…
Základní vzdělávání Spomocník
20. 2. 2014 0x 12764x
Programování na 1.st. s Code.org
Popis praktických zkušeností s vynikajícím volně dostupným kurzem základů programovaní pro žáky ZŠ, jehož zařazení do výuky lze dalším učitelům ICT jen doporučit.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 11. 2013 0x 7612x
Celosvětová kampaň Hour of Code
Informace o připravované celosvětové akci, jejímž cílem je plošná podpora výuky programování nejen u žáků ZŠ a SŠ.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 10. 2013 0x 9551x
Jak se učí LOGO
Osobní zkušenost studenta UK Praha PedF s nasazením Imagine LOGO ve výuce informatiky v 6. třídě ZŠ.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 4. 2013 9x 16612x
Využití programu Scratch
Pohled na možnosti využití programu Scratch v hodinách výuky práce s počítačem i mimo ně s ukázkami.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 2. 2013 1x 9502x
Gamebook
Příspěvek se zabývá využitím gamebooku jako nového prostředku pro procvičování programování a algoritmizace. Jedná se o návrh projektu, ve kterém je možné v hodinách informatiky kombinovat učivo z…
Základní vzdělávání Spomocník
24. 1. 2013 0x 9109x
Rozvoj algoritmického myšlení pomocí Lego Mindstorms
Článek shrnuje základní informace o možnostech využití robotické stavebnice Lego Mindstorms ve výuce.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 6. 2012 1x 11433x
Raspberry Pi a jeho potenciál pro školství
Informace o novém levném miniaturním počítači Raspberry Pi a jeho možném využití ve školách i doma.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 1. 2012 0x 10528x
Scratch ve výuce
Popis dětského programovacího prostředí Scratch. Jeho využití ve výuce z pohledu žáků a učitele. Ukázky projektů.
Zobrazeno 12 z 26 položek