Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „umělá inteligence“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (93)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 93 položek
Základní vzdělávání Spomocník
27. 5. 2019 0x 4680x
Je umělá inteligence rizikem pro demokracii?
Článek seznamuje s názory Amy Webb, profesorky New York University a zakladatelky Future Today Institute. Je další z řady akademiků, kteří varují před katastrofickým vývojem společnosti vyvolaným…
Základní vzdělávání Spomocník
28. 3. 2019 0x 7770x
Umělá inteligence ve školství a v práci učitele
Přehledový článek o významu a stavu využití umělé inteligence v našem školství.
Základní vzdělávání Spomocník
25. 3. 2019 0x 4742x
Démonologie podle Marka Pesceho
Zpráva o setkání dvou vrcholných odborníků v oboru vzdělávacích technologií – Douglase Rushkoffa a Marka Pesceho, kteří se v rámci kampaně Rushkoffovy knihy Team Human sešli v New Yorku, aby…
Základní vzdělávání Spomocník
18. 3. 2019 6x 8235x
Čínská cesta k umělým učitelům
Popis aktivit čínské společnosti Squirrel AI, která je na nejlepší cestě nabídnout žákům aplikaci učící u zkoušek potřebné znalosti s pomocí umělé inteligence lépe než skutečný učitel.
Základní vzdělávání Spomocník
10. 1. 2019 1x 7163x
Strojové učení pro nejmenší
Informace o novém rozšíření pro Scratch, které učí děti vytvářet aplikace disponující umělou inteligencí včetně strojového učení.
Základní vzdělávání Spomocník
10. 12. 2018 2x 6006x
Kam se přesunuje naše inteligence?
Zpráva o výsledcích práce profesorky University College London, Institute of Education Rose Luckin, která se věnuje využití umělé inteligence ve vzdělávání a popisuje přicházející revoluci ve využití…
Základní vzdělávání Spomocník
12. 11. 2018 0x 6818x
Sledovat, či nesledovat žáky online?
Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Základní vzdělávání Spomocník
29. 10. 2018 1x 5106x
Lumilo – inteligentní pomocník učitele
Zpráva o nápadu doktoranda Carnegie Mellon University Kennetha Holsteina, který převratným způsobem aplikuje smíšenou realitu do systému řízení výuky disponujícího umělou inteligencí.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 9. 2018 0x 3476x
Jak může umělá inteligence učitelům pomoci
Zpráva o výsledcích výzkumu Seana Kellyho z University of Pittsburgh, který vyvinul nástroj automaticky hodnotící kvalitu výuky na základě zvukového záznamu prostřednictvím analýzy tzv.…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 6. 2018 4x 8188x
Když velký bratr dostane velká data
Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.
Základní vzdělávání Spomocník
18. 6. 2018 0x 4662x
Vize budoucnosti z pohledu školské instituce
Informace o zprávě, kterou pro nasměrování svého budoucího vývoje vypracoval Georgijský technický institut. Aplikuje současné vnímání komplexního vývoje světa, a tak může být inspirací jiným…
Základní vzdělávání Spomocník
4. 6. 2018 6x 9629x
Boti v roli výukových asistentů
Článek popisuje současné možnosti aplikace umělé inteligence se schopností hlubokého učení v roli výukových asistentů učitelů i studentů.
Zobrazeno 12 z 93 položek