Informace o zajímavé cloudové aplikaci integrující využití všech dostupných technologií disponujících připojením do internetu. Princip kladení otázek a odpovídání na ně má značný didaktický potenciál a lze ho využít ve výuce libovolných předmětů.
Zpráva o dohodě, podle níž poskytne Microsoft nejchudším americkým školám 1 miliardu dolarů jako vyrovnání v důsledku žalob v souvislosti s porušením antimonopolního zákona.
10 aplikací, které autora provázely během roku 2020, nejsou kompletním výčtem, ale pouze jedním pohledem do jeho tvůrčího workflow a zároveň inspirací ostatním učitelům pro zlepšení či rozšíření jejich aplikačního portfolia.
Ne náhodou je volba vhodného vzdělávacího prostředí hned druhou zásadou online pedagogiky v doporučení Global Online Academy. Tento článek odkrývá 10 důvodů, proč je tato volba tak zásadní a jak s ní souvisejí další zásady online vzdělávání.
I když se hybridní (kombinovaná) forma výuky jeví v současné koronavirové době jako nejvhodnější, přesto stojí za to položit si otázku, proč má smysl učit hybridně. Tento článek přináší hned 10 důvodů.
Přehled desetiletého vývoje projektu, který pravidelně publikuje výroční zprávy sdružení New Media Consortium a Educause zabývající se trendy vzdělávacích technologií spolu s výsledky za rok 2013.
Článek informuje o nápadech kanadského profesora vzdělávacích technologií z Faculty of Education University of Regina Alece Courose na to, jaká témata lze zpracovávat prostřednictvím tvorby videa ve výuce.