Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Všechny seriály
>
Detai seriálu
Detail seriálu
Umělá inteligence
Články
(26)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
26
položek
Zpět
1
2
3
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 4. 2024
0x
546x
15 tipů, jak na AI ve škole
Konkrétní doporučení, jak realizovat koncepční implementaci generativní umělé inteligence ve škole, která vycházejí ze zkušeností autora.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 3. 2024
0x
941x
10 vlastností školních AI lídrů
Jaké vlastnosti by měli mít učitelé a všichni ti, kteří ve škole vedou vzdělávání v oblasti umělé inteligence? Stejné jako lídři, kteří řídí nasazení AI v byznysu.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 2. 2024
0x
1499x
To nepsal ChatGPT, ale já. A proč vám to mám dokazovat?
Co se stane, když vás někdo křivě obviní z AI plagiátorství? Příběh Elizabeth Wolkovich odkrývá komplexní problematiku generativní AI a je lekcí a zamyšlením nejen pro učitele.
Gymnaziální vzdělávání
Spomocník
7. 2. 2024
0x
1081x
Základy AI s IBM
Nevíte, jak začít s výukou umělé inteligence nebo jak ji rozšířit? Série 6 kurzů od společnosti IBM s názvem Artificial Intelligence Fundamentals je jedním z možných řešení. Absolvováním těchto kurzů…
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 12. 2023
0x
1115x
AI chatboti nezvyšují podvádění studentů, zjistil výzkum
Ohlédnutí za výzkumem vědců ze Stanfordu, odhalující, že na vině ani tentokrát nejsou technologie.
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 11. 2023
0x
1405x
Jak vést žáky k AI transparentnosti
Co vede žáky k tomu, že nepřiznají používání generativní AI? A co udělat pro to, aby svůj přístup změnili?
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 10. 2023
0x
1458x
Americká ministerská podpora AI
Zpráva o tom, jak vypadá podpora využití umělé inteligence v USA ze strany tamního federálního ministerstva školství.
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 9. 2023
0x
1932x
Jak vnímá AI generace Z
Informace o výzkumu agentury IDEO, který se zabýval přístupem generace Z k umělé inteligenci, a přináší vhled do obsahu AI gramotnosti.
Základní vzdělávání
Spomocník
28. 8. 2023
0x
2022x
Jak by mohla vypadat regulace AI
Přehled iniciativ na regulaci vývoje AI, o níž se hodně mluví, s odkazy.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 8. 2023
0x
2270x
Mohla by generativní AI nahradit Wikipedii?
Význam Wikipedie v éře generativní AI a vize důvěryhodné budoucnosti podle Seleny Deckelmann.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 7. 2023
0x
1701x
Glaze pomáhá umělcům v boji proti generativní AI
Příběhy skryté za projektem Glaze odkrývají mnohavrstevnatou problematiku generativní AI a připomínají, na co bychom při zavádění technologií neměli zapomínat.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 6. 2023
0x
2876x
Bloomův 2 sigma problém v éře AI
Vysvětlení známého Bloomova zjištění, podle něhož má dokonalá individualizace výuky obrovský vliv na výsledky a diskuze vlivu, který v této oblasti může mít aplikace umělé inteligence.
Zobrazeno
12
z
26
položek
Zpět
1
2
3
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky