Celkem: 5
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | |||||||||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
Jak technologie ovlivňují výuku čtenářské gramotnosti | ![]() | Ludmila Kovaříková | ![]() |
![]() | ![]() |
29. 09. 2020 | 1137 | |||
Testování ICT dovedností v ČR | ![]() | Ondřej Neumajer | ![]() |
![]() | ![]() |
5 komentářů | 19. 09. 2012 | 6081 | ||
Kuchařka podle Carrolla | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() | ![]() |
16. 09. 2013 | 3570 | |||
PISA 2018 a globální kompetence | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() | ![]() |
7 komentářů | 30. 01. 2017 | 8273 | ||
Ann S. Michaelsen | ![]() | Ludmila Kovaříková | ![]() |
![]() | ![]() |
21. 11. 2019 | 1884 |