Celkem: 4
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | |||||||||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
Jak učit hybridně – část 2.: kurzy pro učitele a podpora online výuky | ![]() | Jaroslav Mašek | ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
30. 09. 2020 | 1155 | |||
Jak učit hybridně – část 1.: koncepce a příprava | ![]() | Jaroslav Mašek | ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
1 komentář | 09. 09. 2020 | 2803 | ||
12 vlastností školního vzdělávacího prostředí | ![]() | Jaroslav Mašek | ![]() |
![]() | ![]() |
22. 04. 2020 | 2017 | |||
10 důvodů, proč je volba vhodného vzdělávacího prostředí pro online výuku tak důležitá | ![]() | Jaroslav Mašek | ![]() |
![]() | ![]() |
15. 04. 2020 | 3273 |