Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „OECD“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(22)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
22
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 1. 2024
0x
966x
PISA 2022 a technologie
Informace o souvislostech známého mezinárodního šetření OECD PISA 2022 s technologiemi na základě analýzy European Edtech Alliance.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 4. 2023
0x
1591x
Taxonomie vzdělávání 4.0 podle WEF
Informace o nejnovějším dokumentu Světového ekonomického fóra, který blíže specifikuje taxonomii vzdělávacích cílů potřebných pro budoucí uplatnění současných žáků.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 3. 2023
0x
1875x
Data pro digitální personalizované vzdělávání
Článek přináší informaci shrnující pohled na politiku spojenou s vývojem využití dat v rámci digitálního personalizovaného vzdělávání v Evropě na základě obsahu tematicky zaměřené publikace měsíčníku…
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 8. 2022
0x
1221x
Aktuální scénáře budoucnosti školství
Zpráva o aktuálních předpovědích vývoje školství s náznakem potřeby strategického myšlení založená na materiálech OECD.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 1. 2022
0x
1287x
PISA a umělá inteligence
Zpráva o programu vzdělávacího odboru OECD, který začal připravovat nástroje pro hodnocení úrovně transformace školství členských zemí, jejíž potřebu vyvolává vývoj umělé inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 9. 2021
0x
4436x
Digitální wellbeing OECD – závěry
Poslední díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující závěry dvou dosud publikovaných studí zabývajících se digitálním wellbeingem a zdravím v souvislosti…
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 8. 2021
0x
3933x
Digitální wellbeing OECD II.
Druhý díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující poznámky ke studii Vzdělávání v digitálním věku: Zdravé a šťastné děti.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 8. 2021
0x
5510x
Digitální wellbeing OECD I.
První díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující poznámky ke studii Vzdělávání dětí 21. století: Emocionální wellbeing v digitálním věku.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 5. 2021
0x
2901x
PISA propojuje čtenářskou a digitální gramotnost
Hlavní zjištění sekundární analýzy dat mezinárodního šetření PISA 2018 zkoumající čtenářskou gramotnost v souvislosti s využitím digitálních technologií.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 12. 2020
0x
3426x
Jsou žáci připraveni uspět v propojeném světě?
Zpráva o výsledcích modulu, který v PISA 2018 bez naší účasti ověřoval globální kompetence.
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 11. 2019
0x
4692x
Indikátory inovací školství podle OECD
Zpráva o tom, jaké indikátory inovací školství sledují experti OECD, a to v souvislosti s naší právě připravovanou Strategií 2030+.
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 5. 2019
3x
7584x
Typy učitelů z pohledu vzdělávacích technologií
Zpráva doktoranda Kennetha Gravese z newyorské Columbia University, která přináší zajímavá zjištění o tom, jaký mají učitelé přístup k technologiím, a vysvětluje, proč se s jejich rostoucím…
Zobrazeno
12
z
22
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky