Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „OECD“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (22)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 22 položek
Základní vzdělávání Spomocník
29. 1. 2024 0x 965x
PISA 2022 a technologie
Informace o souvislostech známého mezinárodního šetření OECD PISA 2022 s technologiemi na základě analýzy European Edtech Alliance.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 4. 2023 0x 1590x
Taxonomie vzdělávání 4.0 podle WEF
Informace o nejnovějším dokumentu Světového ekonomického fóra, který blíže specifikuje taxonomii vzdělávacích cílů potřebných pro budoucí uplatnění současných žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 3. 2023 0x 1873x
Data pro digitální personalizované vzdělávání
Článek přináší informaci shrnující pohled na politiku spojenou s vývojem využití dat v rámci digitálního personalizovaného vzdělávání v Evropě na základě obsahu tematicky zaměřené publikace měsíčníku…
Základní vzdělávání Spomocník
29. 8. 2022 0x 1214x
Aktuální scénáře budoucnosti školství
Zpráva o aktuálních předpovědích vývoje školství s náznakem potřeby strategického myšlení založená na materiálech OECD.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 1. 2022 0x 1286x
PISA a umělá inteligence
Zpráva o programu vzdělávacího odboru OECD, který začal připravovat nástroje pro hodnocení úrovně transformace školství členských zemí, jejíž potřebu vyvolává vývoj umělé inteligence.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 9. 2021 0x 4433x
Digitální wellbeing OECD – závěry
Poslední díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující závěry dvou dosud publikovaných studí zabývajících se digitálním wellbeingem a zdravím v souvislosti…
Základní vzdělávání Spomocník
30. 8. 2021 0x 3933x
Digitální wellbeing OECD II.
Druhý díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující poznámky ke studii Vzdělávání v digitálním věku: Zdravé a šťastné děti.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 8. 2021 0x 5506x
Digitální wellbeing OECD I.
První díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující poznámky ke studii Vzdělávání dětí 21. století: Emocionální wellbeing v digitálním věku.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 5. 2021 0x 2900x
PISA propojuje čtenářskou a digitální gramotnost
Hlavní zjištění sekundární analýzy dat mezinárodního šetření PISA 2018 zkoumající čtenářskou gramotnost v souvislosti s využitím digitálních technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
14. 12. 2020 0x 3420x
Jsou žáci připraveni uspět v propojeném světě?
Zpráva o výsledcích modulu, který v PISA 2018 bez naší účasti ověřoval globální kompetence.
Základní vzdělávání Spomocník
25. 11. 2019 0x 4686x
Indikátory inovací školství podle OECD
Zpráva o tom, jaké indikátory inovací školství sledují experti OECD, a to v souvislosti s naší právě připravovanou Strategií 2030+.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 5. 2019 3x 7579x
Typy učitelů z pohledu vzdělávacích technologií
Zpráva doktoranda Kennetha Gravese z newyorské Columbia University, která přináší zajímavá zjištění o tom, jaký mají učitelé přístup k technologiím, a vysvětluje, proč se s jejich rostoucím…
Zobrazeno 12 z 22 položek