Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "PISA"

Seřadit dle: Podle autora, Vzestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

Školství celého světa hledá inspiraci ve Finsku

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o cestě delegace amerického sdružení CoSN, která ve Finsku zkoumala úspěchy tamního školského systému v souvislosti s technologiemi.
Autor Bořivoj Brdička

OECD bije na poplach

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Hlavní sdělení poslední výroční zprávy OECD „Education at a Glance".
Autor Bořivoj Brdička

Příprava nového amerického plošného testování

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o pokračování prací na novém plošném testování v USA, které se vyznačuje značnou mírou podobnosti s vývojem u nás.
Autor Bořivoj Brdička

Kreativita a podnikavost podle profesora Zhao na konferenci ISTE 2012

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o konferenci ISTE 2012, jejímž hlavním cílem byla podpora vzdělávání ke kreativitě a osobní zodpovědnosti, postavená na obsahu přednášky profesora Zhao. Součástí je též vysvětlení, proč není Čína svými skvělými výsledky v mezinárodních srovnáních žáků nadšena.
Autor Bořivoj Brdička

Výzkum počítačové a informační gramotnosti ICILS 2013

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o výsledcích šetření ICILS 2013 zabývajícího se počítačovou a informační gramotností žáků, v němž skončila ČR na prvním místě, spojená s komentářem reflektujícím osobní názor autora.
Autor Bořivoj Brdička

OECD: Žáci, počítače a učení

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Informace o studii OECD, která na základě výsledků PISA analyzuje úspěšnost využití technologií k učení, a to včetně toho, jak se to daří školám.
Autor Bořivoj Brdička

5 cyklických chyb profesora Zhao

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o nové knize profesora University of Oregon Yonga Zhao (a kol.), která nám ukazuje, jaké chyby při implementaci vzdělávacích technologií děláme a jak bychom je měli eliminovat.
Autor Bořivoj Brdička

Třetí propast podle OECD

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek informuje o nové zprávě OECD PISA Infocus zabývající se rozdíly ve využívání internetu 15letými žáky v závislosti na jejich socio-ekonomickém statusu.
Autor Bořivoj Brdička

PISA 2018 a globální kompetence

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Příspěvek se v souvislosti s nedávným Kulatým stolem SKAV a EDUin zabývá modifikací cílů mezinárodního šetření OECD PISA směrem ke kompetencím pro 21. století a naší připraveností na tyto změny reagovat.
Autor Bořivoj Brdička

Role školy v přípravě na budoucnost

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o tom, jak si budoucí vývoj školství představují odborníci, kteří publikují v blogu prestižního World Economic Forum.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 13