Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „PISA“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(16)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
16
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 1. 2024
0x
1075x
PISA 2022 a technologie
Informace o souvislostech známého mezinárodního šetření OECD PISA 2022 s technologiemi na základě analýzy European Edtech Alliance.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 1. 2022
0x
1303x
PISA a umělá inteligence
Zpráva o programu vzdělávacího odboru OECD, který začal připravovat nástroje pro hodnocení úrovně transformace školství členských zemí, jejíž potřebu vyvolává vývoj umělé inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 5. 2021
0x
2955x
PISA propojuje čtenářskou a digitální gramotnost
Hlavní zjištění sekundární analýzy dat mezinárodního šetření PISA 2018 zkoumající čtenářskou gramotnost v souvislosti s využitím digitálních technologií.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 12. 2020
0x
3492x
Jsou žáci připraveni uspět v propojeném světě?
Zpráva o výsledcích modulu, který v PISA 2018 bez naší účasti ověřoval globální kompetence.
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 5. 2019
3x
7703x
Typy učitelů z pohledu vzdělávacích technologií
Zpráva doktoranda Kennetha Gravese z newyorské Columbia University, která přináší zajímavá zjištění o tom, jaký mají učitelé přístup k technologiím, a vysvětluje, proč se s jejich rostoucím…
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 1. 2018
4x
5641x
Role školy v přípravě na budoucnost
Zpráva o tom, jak si budoucí vývoj školství představují odborníci, kteří publikují v blogu prestižního World Economic Forum.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 1. 2017
7x
13255x
PISA 2018 a globální kompetence
Příspěvek se v souvislosti s nedávným Kulatým stolem SKAV a EDUin zabývá modifikací cílů mezinárodního šetření OECD PISA směrem ke kompetencím pro 21. století a naší připraveností na tyto změny…
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 9. 2016
8x
8719x
Třetí propast podle OECD
Článek informuje o nové zprávě OECD PISA Infocus zabývající se rozdíly ve využívání internetu 15letými žáky v závislosti na jejich socio-ekonomickém statusu.
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 1. 2016
0x
3481x
5 cyklických chyb profesora Zhao
Informace o nové knize profesora University of Oregon Yonga Zhao (a kol.), která nám ukazuje, jaké chyby při implementaci vzdělávacích technologií děláme a jak bychom je měli eliminovat.
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 9. 2015
2x
8110x
OECD: Žáci, počítače a učení
Informace o studii OECD, která na základě výsledků PISA analyzuje úspěšnost využití technologií k učení, a to včetně toho, jak se to daří školám.
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 11. 2014
4x
11730x
Výzkum počítačové a informační gramotnosti ICILS 2013
Zpráva o výsledcích šetření ICILS 2013 zabývajícího se počítačovou a informační gramotností žáků, v němž skončila ČR na prvním místě, spojená s komentářem reflektujícím osobní názor autora.
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 11. 2012
3x
6678x
Příprava nového amerického plošného testování
Zpráva o pokračování prací na novém plošném testování v USA, které se vyznačuje značnou mírou podobnosti s vývojem u nás.
Zobrazeno
12
z
16
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky