Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do jaké míry je mezioborový přenos kompetencí možný? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
21. 12. 2020 |
678 |
Anotace | Zamyšlení nad vlastnostmi jedné z nejvýše postavených kompetencí, nad tím, jak by se mohla získávat a jak bychom s ní měli zacházet při přípravě revize RVP. | Poslední komentář | |
---|
|
Revize vzdělávání z pohledu technologií |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
09. 03. 2020 |
2667 |
Anotace | Studie ozřejmující potřebu realizace revizí našich rámcových vzdělávacích programů a věnující se souvislostem s digitálními technologiemi. | Poslední komentář | |
---|
|
Spomocník 2.0 |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
29. 01. 2019 |
1912 |
Anotace | Zpráva oznamující převratné novinky, které připravuje Učitelský spomocník Metodického portálu RVP.CZ, jež souvisejí s inovací celého portálu, přinášejí širší nabídku služeb a posilují účast učitelů. | Poslední komentář | To zní báječně! Těším se a přeji hodně zdaru... |
---|
|
Teacherpreneurs podle Edutopia |
 | Martin Štolc |
|
|
|
| |
2 komentáře |
03. 10. 2016 |
3394 |
Anotace | Článek s použitím materiálů amerického portálu Edutopia vysvětluje význam anglického pojmu teacherpreneurs, který má přímou souvislost s naší klíčovou kompetencí nazvanou „smysl pro iniciativu a podnikavost“. | Poslední komentář | Podle mě bychom se měli ujednotit na obecném chápání této kompetence v podobě schopnosti převzít zodpovědnost za to, co v životě děláme. K tomu patří jak uživit sebe (případně rodinu), tak přenechat Zemi příštím generacím v použitelném stavu. |
---|
|
DUMy za evropské peníze |
 | Ondřej Neumajer |
|
|
|
| |
|
12. 09. 2012 |
6856 |
Anotace | Třetí díl seriálu mapující historii vzniku Digitálních učebních materiálů (DUM) popisuje propojení projektu EU peníze školám s konceptem DUM, soutěže pro učitele ve vytváření DUMů a přínos DUMů pro pedagogickou praxi. | Poslední komentář | |
---|
|
Co jsou DUMy |
 | Ondřej Neumajer |
|
|
|
| |
|
11. 09. 2012 |
10713 |
Anotace | Druhý díl seriálu mapující historii vzniku Digitálních učebních materiálů (DUM) se zaměřuje na specifika, která by DUM vytvořený podle původní koncepce měl splňovat. | Poslední komentář | |
---|
|
Historie DUMů na portálu RVP |
 | Ondřej Neumajer |
|
|
|
| |
|
10. 09. 2012 |
4959 |
Anotace | Digitální učební materiály (DUMy) patří v regionálním školství v posledních letech k jednomu z nejfrekventovanějších pojmů. Autor tohoto třídílného seriálu popisuje na základě vlastních zkušeností dosud nezveřejněné informace o vzniku tohoto nového fenoménu, přibližuje původní specifika DUMů a myšlenky pro jejich využití ve vzdělávání v českém školství. Jakožto spoluautor konceptu DUM, modulu DUM na Metodickém portálu RVP.CZ a šablon použitých v projektu EU peníze školám předkládá původní myšlenky, které vedly ke zrodu fenoménu, který v českém regionálním školství již několik let rezonuje. | Poslední komentář | |
---|
|
RVP_VT21 Co a jak? |
 | Mira Friedrichová |
|
|
|
| |
|
20. 10. 2011 |
3465 |
Anotace | Zamyšlení účastnice kurzu RVP Vzdělávání pro 21. století nad úlohou informatika v rámci funkce celé školy. | Poslední komentář | |
---|
|
RVP_VT21 průběžná zpráva o kurzu |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
10. 10. 2011 |
4059 |
Anotace | Průběžná zpráva o online kurzu Vzdělávací technologie pro 21. století realizovaného v rámci E-learningu portálu RVP po 3. týdnu. | Poslední komentář | |
---|
|
RVP_VT21 týden první |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
27. 09. 2011 |
4354 |
Anotace | Zpráva o úvodní fázi otevřeného online kurzu Vzdělávací technologie pro 21. století realizovaného v rámci E-learningu portálu RVP. | Poslední komentář | |
---|
|