Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „behaviorismus“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (10)
Zobrazení:
Zobrazeno 10 z 10 položek
Základní vzdělávání Spomocník
26. 4. 2021 0x 2987x
Role technologií při formativním hodnocení
Zamyšlení nad rolí technologií při formativním hodnocení žáků založené na vědeckém ověření skutečnosti, že každý má jiné vlastnosti i výchozí podmínky při učení. Sleduje využití technologií v rámci…
Základní vzdělávání Spomocník
26. 11. 2018 0x 8440x
Foggův model ovládání lidí technologiemi
Článek vysvětluje vývoj a podstatu postupů, které jsou používány v rámci současných, na sociální sítě orientovaných aplikací, snažících se s pomocí strojového učení ovlivňovat uživatele.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 10. 2018 0x 5428x
Co bylo špatně
Zamyšlení nad současnými problémy vzdělávacích technologií, které souvisejí s vývojem pedagogiky v minulém století.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 6. 2017 3x 7011x
Digitální pedagogika a distribuované poznávání
Článek shrnuje současný vliv digitálních technologií na vývoj pedagogiky a s odkazem na práci Dennise Frezza vysvětluje pojem „distribuované poznávání“.
Základní vzdělávání Spomocník
22. 5. 2017 1x 16640x
Mikroučení – model personalizovaného vzdělávání
Základní informace o moderní formě učení propojující tradiční instruktivní způsoby aplikace technologií s metodami použitelnými v éře mobilních zařízení a cloud computingu.
Základní vzdělávání Spomocník
22. 8. 2016 4x 7074x
Okamžitá, či zpožděná zpětná vazba?
Text shrnuje výsledky aktuálních výzkumů zabývajících se smyslem a účinností zpětné vazby při učení.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 10. 2014 0x 9483x
Kdy dojde k technologické personalizaci výuky?
Malé zamyšlení nad možnostmi individualizace či dokonce personalizace výukového procesu iniciované současnou polemikou mezi odborníky podložené přehledem historického vývoje této problematiky.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 10. 2014 1x 11463x
Je konektivismus didaktickou teorií?
Bližší popis podstaty konektivismu jako didaktické teorie založený na reakci Stephena Downese na dotaz studentů amerického kurzu DVPP shrnující též aktuální polemiky vztahující se k tomuto tématu.
Základní vzdělávání Spomocník
14. 12. 2009 0x 7759x
Proč nemají žáci rádi školu?
Článek shrnuje argumenty profesora kognitivní psychologie na University of Virginia Daniela Willinghama o tom, proč žáci často nemají školu rádi.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 9. 2008 2x 33025x
Konektivismus - teorie vzdělávání v prostředí sociálních sítí
Studie vysvětlující základní myšlenky nové didaktické teorie zvané konektivismus, s níž přišli George Siemens a Stephen Downes a dosud nebyla všeobecné uznána.
Zobrazeno 10 z 10 položek