Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „budoucnost“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(62)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
62
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 3. 2024
0x
707x
Budoucnost vzdělávání podle profesora Sharplese
Zpráva o práci profesora vzdělávacích technologií britské Open University Mika Sharplese, která odhaluje aktuální vývoj využití AI ve vzdělávání.
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 12. 2023
1x
3101x
Trendy digitálního vzdělávání v roce 2023
Přehodnocujeme nejen to, co ve školách vyučujeme, ale také to, jak to vyučujeme. Tak by bylo možné stručně popsat sjednocující prvek trendů digitálního vzdělávání roku 2023, které doléhají do…
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 4. 2023
0x
1670x
Taxonomie vzdělávání 4.0 podle WEF
Informace o nejnovějším dokumentu Světového ekonomického fóra, který blíže specifikuje taxonomii vzdělávacích cílů potřebných pro budoucí uplatnění současných žáků.
Základní vzdělávání
Spomocník
13. 3. 2023
0x
1742x
CoSN pokračuje v odhalování horizontů
Informace o novém vydání výroční zprávy mapující budoucí vývoj vzdělávacích technologií z dílny CoSN.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 1. 2023
0x
2371x
Budoucnost vzdělávání podle Googlu
Shrnutí obsahu výzkumné zprávy vypracované firmou Google na základě zjištění získaných od 94 odborníků z 24 zemí.
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 1. 2023
0x
1538x
Proč je transformace obtížná?
Zpráva o reakci novozélandského experta na vzdělávací technologie Dereka Wenmotha na studii katarského think tanku WISE věnující se managementu transformace školství.
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 8. 2022
0x
1263x
Aktuální scénáře budoucnosti školství
Zpráva o aktuálních předpovědích vývoje školství s náznakem potřeby strategického myšlení založená na materiálech OECD.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 4. 2022
2x
1240x
25 let Spomocníka
Bilanční zpráva shrnující situaci ke kulatému výročí existence Spomocníka, zamýšlející se nad tím, co dál.
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 1. 2022
0x
1157x
Prognózy vývoje pro rok 2022 podle amerických učitelů
Přehled vybraných názorů špičkových amerických učitelů-expertů na vývoj školství v roce 2022.
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 9. 2021
1x
3132x
Jak se MOOC mění na byznys
Zpráva o transakci, v níž 2U kupuje edX a která bude mít nezanedbatelný vliv na další existenci volně dostupných MOOC kurzů i na trh s online vzdělávacími programy.
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 8. 2021
0x
4135x
Budoucnost vzdělávacích technologií podle UNESCO
Informace o výzkumné zprávě UNESCO varující před přílišným optimismem při nekritickém zavádění vzdělávacích technologií.
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 4. 2020
0x
2779x
4 mýty o budoucnosti podle Spencera
Článek předkládající myšlenky profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera, který ukazuje, kam bychom měli nasměrovat využití vzdělávacích technologií, a vysvětluje rozdíl mezi skutečnou…
Zobrazeno
12
z
62
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky