Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "nástroj"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

Standardy interoperability podle CoSN

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Zpráva o nástroji amerického sdružení Consortium for School Networking, které na základě standardů interoperability pomáhá školským úřadům řídit integraci technologií do výukového procesu.
Autor Bořivoj Brdička

Tvorba podcastů s aplikací Anchor

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Recenze aplikace usnadňující tvorbu a publikování zvukových pořadů ve formě podcastu s diskuzí výukových možností.
Autor Jan Vais

SHOWME – univerzální nástroj pro tvorbu výukového obsahu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o zajímavém novém nástroji, který umožňuje tvorbu a sdílení ozvučených lekcí vhodných pro realizaci převrácené třídy. Je vhodný pro učitele i pro samostatnou tvorbu žáků.
Autor Tomáš Erich Lüftner

Technologie na pomoc vyhodnocení sociálního klima třídy

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Námět na možnou formu zpracování problematiky sociálního klimatu ve třídě, včetně použití volně dostupného nástroje využívajícího databázi MS Access.
Autor František Hajdekr

Hodnocení kvality výukových aktivit s mobilním zařízením

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Popis evaluačního nástroje iPAC vyvinutého evropským projektem MTTEP, jehož cílem je ukázat, jak by měly vypadat výukové aktivity využívající mobilní digitální zařízení. Jedná se o velmi důležitý nástroj, který pomáhá učitelům modernizovat výuku směrem k naplňování výukových cílů budujících kompetence nezbytné pro budoucí uplatnění žáků.
Autor Ondřej Neumajer

Profil Škola21 - ICT ve školách očima učitelů

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Národní ústav pro vzdělávání nedávno dokončil závěrečnou zprávu zachycující hodnocení situace škol v oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT). Zpráva vychází z dat 585 škol, které od října 2010 do konce roku 2011 využily nástroj Profil Škola21. Jedná se o unikátní zjištění, které rozsahem pokryté oblasti (integrace ICT do celého života školy) supluje neexistující informace zjišťované jinými výzkumy a šetřeními v ČR.
Autor Ondřej Neumajer

Jak na online průzkumy

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Přehled vlastností vybraných českých i zahraničních internetových služeb vhodných k provedení online průzkumu.
Autor Andrea Patáková
Celkem: 7