Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vzdělávání v Informační společnosti - Bangemannův projev na semináři Evropského parlamentu |
 | Ivo Zajíc |
|
|
|
| |
|
22. 04. 1997 |
3812 |
Anotace | Výtah z přednášky Dr. Martina Bangemanna, člena Evropské komise, přednesené 22. 4. 1997 v Evropském parlamentu v Bruselu na semináři ICL nazvaném: "Podpora evropských kulturních hodnot v informační společnosti." | Poslední komentář | |
---|
|
Nová radikální transformace amerického školství |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
16. 03. 2010 |
2454 |
Anotace | Článek popisuje aktuální iniciativu vlády Spojených států ve věci technologické transformace školství. | Poslední komentář | |
---|
|
Bitva o koncepci 1:1 pokračuje bez nás! |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
29. 09. 2008 |
2026 |
Anotace | Přehled o vývoji programů vybavujících žáky přenosnými počítači 1:1 ve světě. | Poslední komentář | |
---|
|
Dva projekty osobně ohlášené prezidentem Bushem |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
06. 11. 2001 |
1228 |
Anotace | Prezident Bush oznámil přípravu dvou nových projektů, které prostřednictvím Webem podporované výuky umožní spolupráci studentů a učitelů ze Spojených států s jinými státy. | Poslední komentář | |
---|
|
Méně kvalifikovaná práce se stává doménou robotů |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
10. 03. 2008 |
1218 |
Anotace | Přehledový článek o současných schopnostech robotů samostatně plnících poměrně sofistikované úkoly nejen ve výrobě ale i ve službách. | Poslední komentář | |
---|
|
Žáci využívají internet stále více k učení |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
15. 10. 2007 |
1503 |
Anotace | Aktuální studie americké asociace NSBA (National School Boards Association) naznačuje, že možná budeme muset přehodnotit svůj pohled na to, co děti dělají na internetu. Zdá se, že ho americké děti stále více využívají k výukovým účelům. | Poslední komentář | |
---|
|
Bude se v USA upravovat federální zákon NCLB? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
03. 09. 2007 |
1291 |
Anotace | Zpráva o zahájení přípravy novelizace amerického zákona No Child Left Behind Act, který se stal hlavním nástrojem školské politiky prezidenta Bushe. | Poslední komentář | |
---|
|
Američané si přejí více technologií ve školách |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
27. 08. 2007 |
1263 |
Anotace | Zpráva o výsledcích průzkumu mínění občanů Spojených států zaměřeného na význam využití vzdělávacích technologií ve školách, jež uskutečnila americká agentura Zogby International v květnu roku 2007. | Poslední komentář | |
---|
|
Jak bude zítra? |
 | Martin Vonášek |
|
|
|
| |
|
21. 11. 2011 |
4110 |
Anotace | Závěrečné zamyšlení účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" nad palčivými problémy, které současný vliv technologií na školství přináší, a možnostmi jejich řešení. | Poslední komentář | |
---|
|
Aktuální trendy ovlivňující školství podle OECD |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
13. 06. 2013 |
3625 |
Anotace | Informace o jedné kapitole ze zprávy OECD popisující hlavní trendy ovlivňující školství členských zemí v roce 2013. | Poslední komentář | |
---|
|