Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "projekt"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

Digitální Wellbeing OECD – závěry

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Poslední díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující závěry dvou dosud publikovaných studí zabývajících se digitálním wellbeingem a zdravím v souvislosti se školstvím.
Autor Bořivoj Brdička

Digitální Wellbeing OECD II.

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Druhý díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující poznámky ke studii Vzdělávání v digitálním věku: Zdravé a šťastné děti.
Autor Bořivoj Brdička

Digitální Wellbeing OECD I.

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
První díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující poznámky ke studii Vzdělávání dětí 21. století: Emocionální wellbeing v digitálním věku.
Autor Bořivoj Brdička

Práce s mobilním telefonem ve výuce chemie a informatiky

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Popis zajímavého projektu, který realizuje pomocí polarizační mikroskopie badatelskou aktivitu téměř na úrovni specializované laboratoře v podmínkách běžné školy.
Autor Romana Hartmanová

Teacherpreneurs podle Edutopia

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek s použitím materiálů amerického portálu Edutopia vysvětluje význam anglického pojmu teacherpreneurs, který má přímou souvislost s naší klíčovou kompetencí nazvanou „smysl pro iniciativu a podnikavost“.
Autor Martin Štolc

Vzdělávání v digitálním věku v rámci programu IVLP

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Úvodní zpráva seriálu pojednávajícího o studijní cestě autora po USA v rámci programu IVLP s cílem poznávat tamní způsoby implementace vzdělávacích technologií a navazovat kontakty.
Autor Jaroslav Mašek

Specifikace informační gramotnosti NIQES

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Seznámení učitelské veřejnosti s výsledky práce skupiny, která měla v projektu ČŠI NIQES za úkol definovat obsah informační gramotnosti odpovídající současnému vývoji poznání. Tato zpráva komentuje souvislosti a publikuje pilotní verzi indikátorů výsledků vzdělávání v této oblasti.
Autor Bořivoj Brdička

Evropský projekt The Living Schools Lab

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o zapojení jedné pražské ZŠ do projektu The Living Schools Lab, jehož cílem je nacházet a sdílet postupy vhodného využití technologií ve školní praxi.
Autor Olga Sklenářová

Škola na dotek jako experiment Prahy 6

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Na začátku roku 2013 se radnice jedné pražské městské části rozhodla, že ve svých školách podpoří zavádění počítačových tabletů. Přizvala na tuto oblast konzultanta a dala možnost vzniknout v kontextu ČR ojedinělému projektu, který může být získanými zkušenostmi dobrým příkladem pro další zřizovatele.
Autor Ondřej Neumajer

Využití prezentačních aplikací při výuce

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Námět na realizaci celoškolního projektu s cílem nasazení metodiky převrácené třídy do výuky, vyvolání spolupráce učitelů a zavedení inovativního přístupu k výuce prezentačních aplikací v informatice, jenž posiluje zájem žáků o práci.
Autor Marek Fiala
Celkem: 26