Zpráva o činnosti a názorech profesora komunitní informatiky na University of Michigan Kentaro Toyamy, jež v plné nahotě odhalují rizika nasazování vzdělávacích technologií a ukazují potřebu se jejich vlivu na poznávací proces každého žáka věnovat v mnohem větší míře.
Článek je zamyšlením nad používáním mobilních zařízení ve školách. Inspirován názory Thomase Whitbyho publikovanými na portálu Edutopia navrhuje, jak by mohla vypadat politika školy vzhledem k mobilním zařízením.
Pohled neurovědce Daniela J. Levitina (a nejen jeho) na vliv technologií, které mohou při špatném používání zapříčinit to, že je člověk a jeho práce méně efektivní.
Informace o tvůrci jednoho z prvních počítačových virů, který se zasloužil o vznik samostatného odvětví počítačové vědy, jež se zabývá bezpečností počítačových systémů a internetu.
Zamyšlení nad analogiemi mezi povoláním lékaře a učitele založené na možné modifikaci Hippokratovy přísahy se zvláštním důrazem na zavádění vzdělávacích technologií do výuky.
První díl dvoudílného seriálu popisujícího současný stav využití aplikací založených na velkých datech ve školství v USA a nejen tam. Zabývá se především obecnými možnostmi a riziky, která jejich aplikace přináší.