Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se

Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "tablet"

Jak (ne)používat technologie – díl 1.: ekosystém

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenost přenáší na své žáky. První díl je věnovaný jeho ekosystému a roli jednotlivých zařízení v něm.
Autor Jaroslav Mašek

Mobil díky senzorům všudypřítomnou didaktickou pomůckou

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Článek je inspirací pro učitele, jak využít čidla mobilních zařízení žáků (BYOD) ve výuce směrem ke konstruktivisticky pojatým badatelsky orientovaným aktivitám.
Autor Ondřej Neumajer

Diskuze o tabletech je potřebná, musí ale vycházet z objektivních dat

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek shrnuje aktuální situaci na poli zavádění tabletů do škol v České republice.
Autor Ondřej Neumajer

Magnetismus s ICT na základní škole

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Příklad praktické výukové činnosti, při níž se uplatňují mezipředmětové vztahy a různými způsoby se řeší konkrétní problém.
Autor Mgr. Lukáš Jánský

Zapojte se do Výzvy 51!

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Výzva učitelky ZŠ nabádající kolegy k smysluplnému zapojení do nejnovější iniciativy MŠMT, jejímž cílem je proškolit pedagogy v práci s mobilními dotykovými technologiemi a zároveň je jimi též vybavit.
Autor Markéta Čonková

Volba operačního systému pro školní tablety

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Chcete pořídit do školy tablet a nevíte, jestli iPady, tablety s Androidem nebo s Windows? Je pro Vás svět tabletů zatím nepřehledný? V článku se pokusíme popsat, o čem je vhodné přemýšlet a na co si dát při výběru tabletové platformy pozor. Částečně se věnujeme i volbě konkrétního typu tabletu.
Autor Ondřej Neumajer

Komu patří velká data ve školství?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek popisuje aktuální situaci v rozvoji systémů schopných realizovat analýzu výukových výsledků prostřednictvím sběru velkých dat u přístrojů (typicky mobilních), s nimiž pracují žáci.
Autor Bořivoj Brdička

iPad jako iSEN speciálního pedagoga

Speciální vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek umožňuje nahlédnout pod povrch edukace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na Speciální ZŠ Poděbrady. Konkrétně se zaměřuje na problematiku využití dotykových tabletů při vzdělávání. Přináší informace o práci otevřené komunity iSen a o kurzech pro veřejnost, učitele i rodiče s tématikou využívání moderních technologií ve vzdělávání a komunikaci.
Autor Jana Matějková

Tablet u zápisu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o průzkumu mínění učitelů o vhodnosti využití tabletů při zápisu dětí do základních škol.
Autor Kateřina Dragounová

Aakash – indický tablet za tisícovku

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o novém indickém tabletu Aakash, který by měl umožnit dostupnost internetu pro miliony studentů a který je nejlevnějším tabletem s Androidem na světě.
Autor Luisa Pánková
Celkem: 13