Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 tipů, jak zvládnout pracovní zátěž v online výuce |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
04. 11. 2020 |
1472 |
Anotace | Vedení online výuky je spojeno s velkou pracovní zátěží, která se s přibývajícími měsíci může ještě stupňovat. Jak se s ní vypořádat a jak ji zvládnout se podíváme v tomto článku. | Poslední komentář | |
---|
|
10 tipů, jak naučit žáky být digitálními minimalisty |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
14. 10. 2020 |
2302 |
Anotace | Digitální minimalismus lze zcela bez nadsázky považovat za základní pilíř digitální gramotnosti. Co znamená digitální minimalismus, jak se stát digitálním minimalistou a především, jak udělat digitální minimalisty ze žáků, se dozvíte v tomto článku. | Poslední komentář | |
---|
|
Jak učit hybridně – část 2.: kurzy pro učitele a podpora online výuky |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
30. 09. 2020 |
1157 |
Anotace | V druhém dílu konkrétního návrhu realizace hybridní výuky se autor zaměřuje na přípravu učitelů a jejich podporu při přípravě online vzdělávacího prostředí. | Poslední komentář | |
---|
|
Digitální wellbeing pro Strategii 2030+ |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
21. 09. 2020 |
1244 |
Anotace | Zpráva o stavu porozumění podstatě digitálního wellbeingu v souvislosti s počátkem činnosti pracovní skupiny, která bude toto téma řešit v rámci projektu Partnerství. Hlavním jejím cílem je podpořit realizaci naší státní školské Strategie 2030+. | Poslední komentář | |
---|
|
Jak učit hybridně – část 1.: koncepce a příprava |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
1 komentář |
09. 09. 2020 |
2806 |
Anotace | Na otázku, jak učit hybridně, odpovídá autor konkrétním návrhem realizace této výuky ze své školy, kde ji pomáhá společně s dalšími kolegy a vedením implementovat. | Poslední komentář | Jen drobné produktové doplnění - pokud je v článku myšlen cloudový balík od Microsoftu pro školy, tak ten se i nadále nazývá Office 365 pro vzdělávací organizace, tedy nedávné přejmenování běžné Office na Microsoft 365 se edice pro školy nedotklo. Microsoft 365 pro školy již totiž existoval, a i nadále existuje je to licenční balíček, ve kterém je Windows 10 Upgrade, Office 365 ProPlus (desktopová licence na všechny platformy, Minecraft a Intune, viz https://www.microsoft.com/cs-cz/education/buy-license/microsoft365/default.aspx?culture=cs-cz&country=CZ).
Marketing učitelům přehlednost situace rozhodně nezjednodušuje:-(
ON |
---|
|
10 důvodů, proč učit hybridně |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
02. 09. 2020 |
1829 |
Anotace | I když se hybridní (kombinovaná) forma výuky jeví v současné koronavirové době jako nejvhodnější, přesto stojí za to položit si otázku, proč má smysl učit hybridně. Tento článek přináší hned 10 důvodů. | Poslední komentář | |
---|
|
20 věcí, které udělejte pro lepší školní rok 2020/2021 |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
26. 08. 2020 |
1632 |
Anotace | Co mohu jako učitel udělat pro lepší školní rok 2020/2021? Autor v článku nabízí 20 kroků, ze kterých můžete vyjít při hledání vašich vlastních odpovědí na uvedenou otázku. | Poslední komentář | |
---|
|
iPrázdniny s učiteli 2 – díl 5.: Prázdninová hádanka |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
10. 07. 2020 |
1248 |
Anotace | V 5. dílu iPrázdnin s učiteli 2 vytváříme hádanky pro druhé a sami hádáme ty, které vytvořili ostatní. | Poslední komentář | |
---|
|
iPrázdniny s učiteli 2 – díl 3.: Prázdninová hra |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
08. 07. 2020 |
1172 |
Anotace | V 3. dílu iPrázdnin s učiteli 2 se inspirujeme pomocí her. | Poslední komentář | |
---|
|
iPrázdniny s učiteli 2 – díl 2.: Prázdninové povídání (podcast) |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
07. 07. 2020 |
1296 |
Anotace | V 2. dílu iPrázdnin s učiteli 2 si povídáme prostřednictvím podcastu. | Poslední komentář | |
---|
|