Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Propast tvořivosti podle Johna Spencera |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
11. 02. 2019 |
2016 |
Anotace | Druhý ze čtyř příspěvků zabývajících se zaváděním metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento se věnuje přednímu americkému odborníkovi z Oregonu Johnu Spencerovi. | Poslední komentář | Spencerovy náměty na žákovskou tvorbu podcastů: Podcasting Can Work in Any Subject |
---|
|
Hodina géniů podle A. J. Julianiho |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
18. 02. 2019 |
3952 |
Anotace | Třetí ze čtyř příspěvků, které se věnují zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento ukazuje, jak tvořivé myšlení aplikuje jeden z největších expertů na danou problematiku A. J. Juliani z americké Pensilvánie. | Poslední komentář | |
---|
|
Abeceda tvořivosti podle Laury Fleming |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
25. 02. 2019 |
1761 |
Anotace | Zatím poslední z řady pomocných metodických materiálů na podporu zavádění modelu tvořivého myšlení do výuky. Inspiraci tentokrát přináší odbornice z New Jersey Laura Fleming. | Poslední komentář | |
---|
|
Od stylů učení k mentálním modelům |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
02. 09. 2019 |
2221 |
|
Od cvičení opakováním přes náhodu k vlastnímu výběru |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
09. 09. 2019 |
1530 |
Anotace | Druhá část zprávy s výběrem zajímavých poznatků z kurzu The Science of Learning amerického experta na tvořivé myšlení A. J. Julianiho. | Poslední komentář | |
---|
|
Badatelsky orientovaná výuka podle Crocketta |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
29. 10. 2019 |
1782 |
Anotace | Zpráva o práci mezinárodně působícího specialisty na transformaci vzdělávacích systémů s cílem lépe připravovat lidi na budoucnost – tj. vychovávat tzv. „globální digitální občany“. | Poslední komentář | |
---|
|
4 mýty o budoucnosti podle Spencera |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
27. 04. 2020 |
867 |
Anotace | Článek předkládající myšlenky profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera, který ukazuje, kam bychom měli nasměrovat využití vzdělávacích technologií, a vysvětluje rozdíl mezi skutečnou inovací výuky a neodůvodněným nasazováním technických novinek. | Poslední komentář | |
---|
|
Jsou žáci připraveni uspět v propojeném světě? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
14. 12. 2020 |
632 |
Anotace | Zpráva o výsledcích modulu, který v PISA 2018 bez naší účasti ověřoval globální kompetence. | Poslední komentář | |
---|
|
Tvořivé myšlení jako základ vědeckých kroužků |
 | Petra Štefáčková |
|
|
|
| |
2 komentáře |
07. 08. 2017 |
2489 |
Anotace | Konfrontace metodiky tvořivého myšlení s vlastní lektorskou činností autorky v rámci kroužků Věda nás baví včetně informace o nové nabídce těchto mimoškolních aktivit, které suplují zanedbávanou výuku praktických činností. | Poslední komentář | Pane Kocourku, už zase jste mě odhalil. Tvořivé myšlení jsem se snažil Petře do těch jejich kroužků vnutit násilím. Na tom, že ta metodika má budoucnost, trvám. I na tom, že by měla být základem podobných vědeckých, částečně mimoškolních výukových aktivit. |
---|
|