Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "učitel"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

20 základních vlastností digitální stopy učitele

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Na digitální stopy lze nahlížet z různých pohledů. Následující článek ukazuje jeden z nich. Představuje digitální stopu učitele pomocí 20 nezbytných vlastností, které ji charakterizují.
Autor Jaroslav Mašek

Digitální stopa učitele – díl 3.: Wikipedie

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální stopy. Třetí díl se věnuje Wikipedii.
Autor Jaroslav Mašek

Digitální stopa učitele – díl 2.: LinkedIn

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální stopy. Druhý díl se věnuje profesní sociální síti LinkedIn.
Autor Jaroslav Mašek

Digitální stopa učitele – díl 1.: osobní web

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Seriál se zaměřuje na různé oblasti online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré (nejen) pro učitele vytvářet digitální stopy. První díl se věnuje osobní stránce.
Autor Jaroslav Mašek

Jak (ne)používat technologie – díl 2.: pracovní workflow

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenost přenáší na své žáky. Druhý díl je věnován pracovnímu workflow.
Autor Jaroslav Mašek

Jak (ne)používat technologie – díl 1.: ekosystém

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenost přenáší na své žáky. První díl je věnovaný jeho ekosystému a roli jednotlivých zařízení v něm.
Autor Jaroslav Mašek

Standardy ISTE 2017 pro učitele

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Překlad dokumentu známé americké společnosti ISTE (International Society for Technology in Education), který popisuje současnou potřebnou úroveň kompetencí učitelů v oblasti digitálních technologií.
Autor ISTE

Děti bez jména a bez tváře

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zajímavý názor blogerky a učitelky informatiky Julie A. Cunninghamové na problematiku ochrany dětí před nástrahami internetu.
Autor Bořivoj Brdička

TeacherTube

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek o zajímavém klonu YouTube, který je určen výhradně pro výukové účely.
Autor Martin Hyánek

V Tokiu už učí robot

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Aktualita o experimentu s humanoidním robotem na jedné tokijské ZŠ.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 16