Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Co vidíme v díře ve zdi? |
 | Mgr. Martin Rusek |
|
|
|
| |
|
25. 10. 2010 |
7229 |
Anotace | První díl článku popisujícího dílo profesora Sugata Mitry, který dlouhodobě experimentuje se samostatným využitím počítačů dětmi za účelem poznávání. Tento díl se věnuje počáteční fázi výzkumu v podmínkách chudinských čtvrtí v Indii i jinde na světě. Výsledky je možno považovat za značně překvapivé. | Poslední komentář | |
---|
|
Difuze technologií ve škole 21. století |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
02. 11. 2009 |
7698 |
Anotace | Studie popisující inovační proces integrace vzdělávacích technologií do výuky na úrovni učitele, vzdělávacího programu a celé školy. | Poslední komentář | |
---|
|
Bloomova taxonomie v digitálním světě |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
05. 05. 2008 |
11954 |
Anotace | Článek se zabývá modifikací známé Bloomovy taxonomie, jež je základem moderních výukových metod, v prostředí ovlivněném technologiemi. | Poslední komentář | |
---|
|
Doporučení evropského ICT clusteru |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
06. 04. 2010 |
4953 |
Anotace | Článek přináší informace o obsahu doporučení týmu expertů Evropské komise (ICT Cluster) vládám EU, jež se zabývá problematikou nasměrování politiky státu v oblasti vzdělávacích technologií. | Poslední komentář | |
---|
|
Vzdělávání budoucnosti – kurz chápání budoucího světa |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
20. 05. 2010 |
9261 |
Anotace | Článek o zajímavém kurzu Davida Cormiera z kanadského Charlottetownu, který učil singapurské učitele metody odhadování budoucího vývoje školství. | Poslední komentář | |
---|
|
Vize daty řízeného školství |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
01. 09. 2011 |
9656 |
Anotace | 1. díl seriálu zabývajícího se analýzou výukových výsledků shrnující důvody, proč se systémy automatického hodnocení žáků vyvíjejí a na jakých principech jsou založeny. | Poslední komentář | |
---|
|
10 let Horizon Reportů |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
04. 03. 2013 |
7993 |
Anotace | Přehled desetiletého vývoje projektu, který pravidelně publikuje výroční zprávy sdružení New Media Consortium a Educause zabývající se trendy vzdělávacích technologií spolu s výsledky za rok 2013. | Poslední komentář | |
---|
|
Jak se hodnotí vzdělávací inovace |
 | Ondřej Neumajer |
|
|
|
| |
|
24. 06. 2013 |
6592 |
Anotace | Napadlo Vás někdy, že by se inovace daly hodnotit, či dokonce měřit? Lze přehledně zobrazit, do jaké míry je nějaká aktivita inovativní? Mají inovace ve vzdělávání nějaké stupně či gradace? Příspěvek představuje nástroj poskytující hlubší vhled do povahy inovací, které ICT ve vzdělávání umožňují vytvářet a ilustruje to na dvou konkrétních příkladech: evropské iniciativě eTwinning a českém SIPVZ. | Poslední komentář | |
---|
|
Jsme díky internetu hloupější nebo chytřejší? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
11. 06. 2015 |
7348 |
Anotace | Článek navazuje na předchozí vzpomínku na 70. výročí publikování eseje „Jak máme myslet“ Vannevara Bushe a snaží se odhalit dopad, který má jeho snaha oprostit člověka od nutnosti pamatovat si vše pro naši internetovou současnost. | Poslední komentář | |
---|
|
Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů DigCompEdu |
 | Ondřej Neumajer |
|
|
|
| |
|
24. 09. 2018 |
10243 |
Anotace | Zpráva o publikování českého překladu evropského dokumentu popisujícího digitální kompetence pedagogů, jehož součástí jsou i standardy, které mohou být použity k sebehodnocení a budou mít vliv na definování profilu uchazečů o učitelské povolání. | Poslední komentář | |
---|
|