Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Difuze technologií ve škole 21. století |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
02. 11. 2009 |
7698 |
Anotace | Studie popisující inovační proces integrace vzdělávacích technologií do výuky na úrovni učitele, vzdělávacího programu a celé školy. | Poslední komentář | |
---|
|
Doporučení evropského ICT clusteru |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
06. 04. 2010 |
4953 |
Anotace | Článek přináší informace o obsahu doporučení týmu expertů Evropské komise (ICT Cluster) vládám EU, jež se zabývá problematikou nasměrování politiky státu v oblasti vzdělávacích technologií. | Poslední komentář | |
---|
|
Vzdělávání budoucnosti – kurz chápání budoucího světa |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
20. 05. 2010 |
9261 |
Anotace | Článek o zajímavém kurzu Davida Cormiera z kanadského Charlottetownu, který učil singapurské učitele metody odhadování budoucího vývoje školství. | Poslední komentář | |
---|
|
Technologie vrací pedagogiku tam, kde vždy měla být |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
21. 06. 2012 |
8586 |
Anotace | Článek pokračuje v odhalování vlivu otevřenosti zprostředkované technologiemi na fungování škol a zabývá se též ovlivňováním samotné pedagogiky podle profesora vzdělávacích technologií Davida Whita z Oxfordu. | Poslední komentář | Díky za pěkný článek! Možná trochu mimo klasický směr Spomocníka, ale velmi zajímavé. |
---|
|
Foggův model ovládání lidí technologiemi |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
26. 11. 2018 |
4045 |
Anotace | Článek vysvětluje vývoj a podstatu postupů, které jsou používány v rámci současných, na sociální sítě orientovaných aplikací, snažících se s pomocí strojového učení ovlivňovat uživatele. | Poslední komentář | |
---|
|
Strategický plán rozvoje sociálně-mediální gramotnosti podle EUN |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
16. 09. 2019 |
2053 |
Anotace | Zpráva o projektu a kurzu EUN Academy Social Media Literacy for Change, která naznačuje, kudy vede cesta k nastavení správné politiky školy k digitálním zařízením, primárně k vlastním mobilům žáků. | Poslední komentář | |
---|
|
Digitální wellbeing pro Strategii 2030+ |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
21. 09. 2020 |
1240 |
Anotace | Zpráva o stavu porozumění podstatě digitálního wellbeingu v souvislosti s počátkem činnosti pracovní skupiny, která bude toto téma řešit v rámci projektu Partnerství. Hlavním jejím cílem je podpořit realizaci naší státní školské Strategie 2030+. | Poslední komentář | |
---|
|
Konektivismus - teorie vzdělávání v prostředí sociálních sítí |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
2 komentáře |
02. 09. 2008 |
23103 |
Anotace | Studie vysvětlující základní myšlenky nové didaktické teorie zvané konektivismus, s níž přišli George Siemens a Stephen Downes a dosud nebyla všeobecné uznána. | Poslední komentář | Studium možno rozšířit o přehled Tonyho Batese: Learning theories and online learning |
---|
|
Hodnocení netestovatelného aneb kariérní řád pro každého |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
8 komentářů |
06. 02. 2012 |
10041 |
Anotace | Článek se zabývá možnostmi, které přinášejí nové formy hodnocení schopností uživatelů internetu v oblasti ověřování výukových výsledků a kvality učitelů. | Poslední komentář | Aktuální zpráva All4ed - Digital Badge Systems: The Promise and Potential |
---|
|
Bude PISA 2009 pro nás poučením? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
13. 12. 2010 |
16545 |
Anotace | Studie snažící se popsat, jaká opatření mohou pomoci změnit zhoršující se výsledky našeho školství v mezinárodních srovnáních. | Poslední komentář | Díky za tento článek. Určitě je pro nás pro všechny k zamyšlení. Věřím v nastartování činností, které podpoří rozvoj čtenářské gramotnosti. Jak čtu Vaše příspěvky i příspěvky kolegů, myslím, že máme všichni společný cíl. |
---|
|