Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS

  • Ikona prakticky

    Jak (ne)používat technologie – díl 6.: Čas u obrazovky Ikona zkusenost

    Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenosti přenáší na své žáky. Šestý díl je věnován času u obrazovky.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 13. 11. 2019, zhlédnuto 257x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Trochu jiná zkouška Ikona inspirace

    Informace o inovativním pojetí přípravy učitelů v režii odborné asistentky španělské University of Murcia Lindy Castañeda, které je založeno na vlastní tvorbě videí studenty.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 11. 11. 2019, zhlédnuto 340x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Blogování ve škole

    Článek vysvětluje, proč založit dětem ke psaní blog, nabízí různá prostředí a objasňuje jejich klady a zápory.

    Ludmila Kovaříková, publikováno - 07. 11. 2019, zhlédnuto 654x, počet komentářů: 2, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Dozvuky iPrázdnin s učiteli (3. akce Virtuálního Digicentra)

    Představení 3. akce Virtuálního Digicentra.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 06. 11. 2019, zhlédnuto 320x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona teoreticky

    Odpor vůči ovlivňování lidí online podle Williamse Ikona odbornost

    Zpráva o knize vědce a bývalého specialisty Google na reklamní strategie vysvětlující postupy platformních systémů disponujících umělou inteligencí používané k ovlivňování uživatelů vyzývající k odporu.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 04. 11. 2019, zhlédnuto 481x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.5
Strana : 1 2 3 4

Metodická pomoc
Soundcloud iTunes Spotify RSS Feed (Overcast)
Twitter Spomocník

O technologiích jinde