Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „výzkum“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(75)
Řadit dle:
Hodnocení
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
75
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 1. 2023
0x
2484x
Budoucnost vzdělávání podle Googlu
Shrnutí obsahu výzkumné zprávy vypracované firmou Google na základě zjištění získaných od 94 odborníků z 24 zemí.
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 4. 2023
0x
1204x
Julianiho přehled nových výzkumů
Přehled osmi zajímavých výsledků výzkumů, které inspirovaly amerického odborníka na vzdělávací technologie A. J. Julianiho.
Základní vzdělávání
Spomocník
15. 5. 2023
0x
1352x
Hattie vzal technologie na milost
Zpráva o nejnovějších závěrech super metaanalýzy výsledků vzdělávání, kterou publikoval známý australský profesor John Hattie.
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 6. 2023
0x
1595x
Kdy je technologie přínosná
Zpráva o závěrech výzkumnice University of Washington, která v dvojroli (je zároveň matkou) zkoumá, jak vhodným způsobem využívat digitální technologie tak, aby umocňovaly rozvoj dítěte.
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 6. 2023
0x
1736x
Díky technologiím musíme být bigramotní
Shrnutí výzkumných závěrů, které vedly profesorku UCLA Maryanne Wolf k zavedení pojmu bigramotnost, jež vyjadřuje potřebu specifických schopností v důsledku všudypřítomné existence digitálních…
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 4. 2024
0x
1037x
Má být AI pro učitele podpůrná či nahrazující?
Zpráva o tom, jak vidí aktuální vývoj AI ve vzdělávání špičková cambridžsko-harvardská výzkumnice zabývající se online výukou Philippa Hardman.
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 9. 2009
0x
4155x
Interaktivní tabule zvyšuje úspěšnost
Přehled výsledků výzkumu, který vypracovala Marzano Research Laboratory na zakázku pro známého výrobce interaktivních tabulí Promethean.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 1. 2012
0x
3768x
Acer-European Schoolnet Educational Netbook Pilot
Zpráva o pilotním projektu European Schoolnetu, který ve spolupráci s firmou Acer ověřoval využití netbooků ve výuce.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 3. 2012
2x
4799x
Genderové aspekty ICT u žáků
Článek popisuje předběžné výsledky průzkumu prováděného studentkou PedF na pražských ZŠ v rámci diplomové práce a obsahuje i docela zajímavá zjištění.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 5. 2012
3x
13398x
Problémy standardizace podle Socola
Zpráva o mimořádně zajímavém americkém učiteli, který má co říci k problematice standardizace a ověřování výsledků výukového procesu. Jeho myšlenky jsou pro náš současný proces nastavování školské…
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 9. 2012
0x
5903x
Robots @ School
Zpráva o výzkumu zpracovávajícím vztah dětí k robotům a jejich výukové možnosti využití.
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 9. 2012
2x
9117x
Andersonův teorém interakční ekvivalence
Zpráva o výsledcích výzkumu známého kanadského vědce Terry Andersona v oblasti využití různých typů interaktivit v distančním vzdělávání s rozborem možností jejich aplikování v praxi.
Zobrazeno
12
z
75
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky