1. díl z cyklu přednášek Bořivoje Brdičky na téma Technologie ve škole 21. století. Pojednává o vlivu technologií na vývoj společnosti, na nastupující "síťovou" generaci zvláště. Odhaluje nutnou potřebu transformace školství a změnu přístupu k přípravě učitelů.
2.díl z cyklu přednášek Bořivoje Brdičky na téma Technologie ve škole 21. století. Zabývá se nastavením školské politiky ve vztahu ke vzdělávacím technologiím a ukazuje, jak je tato problematika řešena v jiných zemích.
3.díl z cyklu přednášek Bořivoje Brdičky na téma Technologie ve škole 21. století se zabývá rolí technologií v portfoliu znalostí potřebných k výkonu učitelského povolání a naznačuje, kde hledat průniky s kompetencemi oborovými a pedagogickými.
4.díl z cyklu přednášek Bořivoje Brdičky na téma Technologie ve škole 21. století naznačuje, jak lze klasifikovat různé výukové aktivity a některé vybrané často používané popisuje. Kromě toho přináší ukázky úspěšných způsobů využití technologií ve výuce, které jsou z větší části vybrány z aktivit realizovaných v rámci eTwinningu.
5.díl z cyklu přednášek Bořivoje Brdičky na téma Technologie ve škole 21. století pojednává o tom, jak technologie ovlivňují budoucí vývoj školství. Za tím účelem rozebírá profesionální postupy pro vytváření prognóz a některé studie, které popisují scénáře budoucího vývoje školství.
Článek je publikován pod licencí Creative Commons BY-NC-ND 3.0 (Uveďte autora-Neužívejte komerčně-Nezasahujte do díla).
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025