Země:
|
Projekt:
|
Cena za:
|
Popis:
|
Malta
|
nejlepší využití ICT (hlavní cena)
|
interaktivní hra na základě skutečných historických událostí učící žáky nejen základům počítačové gramotnosti
|
|
Makedonie
|
implementace inovativních metod
|
projekt pomáhající makedonským dětem poznávat evropské hodnoty demokracie a lidských práv
|
|
Dánsko
|
rozvíjení klíčových dovedností pro konkurenceschopnou Evropu
|
projekt Leonardo učící učitele používat podcast jako výukový nástroj
|
|
Portugalsko
|
škola budoucnosti
|
propracovaná metodika výuky jazyka spodporou rozhovorů se zajímavými lidmi prostřednictvím telefonu
|
|
Izrael
|
spolupráce ve výuce
|
historické téma zpracovávané žáky několika škol formou wiki (stránky vhebrejštině)
|
|
Švýcarsko
|
nejlepší podcast
|
web jednotřídky zHergiswilu ve Švýcarsku vybavený prvky 2.0 včetně podcastu smilionem návštěvníků
|
|
Řecko
|
inspirativní práce v oblasti umění a kultury
|
kvalitní Web ZŠ pojednávající o starověké Olympii
|
|
Itálie
|
příkladná mezinárodní komunikace
|
profesionálně působící web projektu Comenius (Friendship and universal piece) koordinovaného Tureckem obsahující mnoho pěkných prezentací ale málo důkazů zpětné vazby mezi žáky
|
|
Itálie
|
digitální gramotnost
|
web není momentálně dostupný
|
|
Španělsko
|
matematika a přírodní vědy
|
Moodle kurz vytvořený v rámci projektu Comenius 2.1 ISSUE, který lze modifikovat pro různé způsoby využití ve výuce témat zabývajících se astronomií. (vstup:jméno=heslo=st1)
|
|
Bulharsko
|
kreativita
|
velmi pěkná flashem podporovaná aplikace hravou formou učící historii akulturní dědictví zemí jihovýchodní Evropy vytvořená spodporou British Council Bulgaria
|
|
Francie
|
digitální inkluze
|
web publikující práce hendikepovaných dětí
|
|
Island
|
internetová bezpečnost ve škole
|
web na podporu čtenářské gramotnosti vytvářející komunitu dětí sdělujících si navzájem pod vedením učitelů své dojmy získané při čtení knih (v islandštině)
|
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025