Terry Heick je zakladatel a ředitel americké společnosti TeachThought. Jejím posláním je podporovat inovace ve výuce a samozřejmě také samotné učitele rozhodnuté nové postupy zavádět. Na svém webu publikuje články s návrhy nových školních a učebních modelů, učebních osnov, nových technologií, aplikací a dalších vzdělávacích nástrojů.
Terry se v jednom ze svých článků [1] pokusil sestavit více než 60 dovedností, které by měl ovládat každý žák pohybující se v digitálním světě. Jedná se ve skutečnosti o přehled, který téměř plní funkci standardu. Přestože potřebné základní dovednosti jsou od pradávna pořád stejné (komunikace, vynalézavost, tvořivost a vytrvalost), objevily se s příchodem digitálního světa mnohé další, často opomíjené.
Podívejme se, jak tyto dovednosti definuje Terry Heick. Vybereme jen ty nejdůležitější:
Žák:
Žák
Žák
Žák
Žák
Žák
Žák
Žák
Žák
Žák
Žák
Žák
Žák
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.