Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „David White“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (6)
Zobrazení:
Zobrazeno 6 z 6 položek
Základní vzdělávání Spomocník
9. 9. 2024 0x 955x
Je vývoj světa hra s konstantním součtem?
Informace o návrhu oxfordského vědce Davida Whita, který mění pohled na Bloomovu taxonomii vzdělávacích cílů v souvislosti s vývojem umělé inteligence.
Základní vzdělávání Spomocník
7. 6. 2021 0x 6272x
Rezidenti po deseti letech
Desetiletý vývoj přirovnání učitelů k digitálním rezidentům či návštěvníkům v podání anglického profesora Davida Whita. Zahrnuje i souvislost s povinným přechodem na distanční formy výuky v minulém…
Základní vzdělávání Spomocník
29. 9. 2014 0x 4753x
Digitální návštěvníci a rezidenti mezi dětmi na společném hřišti sociální sítě
Článek vychází ze studia výzkumu profesora Davida Whita z Oxfordu, který se zabýval typologií uživatelů sociálních sítí ve školním prostředí, a propojuje ho s vlastním průzkumem u vlastních žáků…
Základní vzdělávání Spomocník
21. 6. 2012 1x 16023x
Technologie vrací pedagogiku tam, kde vždy měla být
Článek pokračuje v odhalování vlivu otevřenosti zprostředkované technologiemi na fungování škol a zabývá se též ovlivňováním samotné pedagogiky podle profesora vzdělávacích technologií Davida Whita z…
Základní vzdělávání Spomocník
11. 6. 2012 4x 12582x
Mýty a mylnosti o ICT ve vzdělávání
Článek se zabývá problematikou obecně oblíbených omylů s nimiž je spojeno využívání informačních a komunikačních technologií v učení a ve vzdělávání.
Základní vzdělávání Spomocník
31. 10. 2011 3x 14504x
Jste rezident nebo návštěvník?
Článek popisuje výsledky výzkumu, který realizoval David White z University of Oxford. Modifikuje všeobecně známé Prenského rozdělení uživatelů internetu na digitální domorodce a digitální imigranty…
Zobrazeno 6 z 6 položek