Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „doba postfaktická“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (5)
Zobrazení:
Zobrazeno 5 z 5 položek
Základní vzdělávání Spomocník
2. 3. 2020 13x 6375x
Rostoucí dissensus jako problém mediální gramotnosti
Zamyšlení nad současným pojetím mediální gramotnosti v souvislosti s aktuálním kulatým stolem a revizí RVP inspirované americkým expertem na velká data Kalevem Leetaru.
Základní vzdělávání Spomocník
11. 3. 2019 0x 4619x
Digitální dissensus
Výklad nového pojmu, který přesně vystihuje to, k čemu zvolna dospívá vývoj společnosti ve vyspělých, dosud demokratických zemích.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 6. 2017 5x 56658x
Jak vykouknout z informační bubliny
Článek komplexně vysvětluje problematiku zkreslování, kterému je vystaveno naše vnímání informací přicházejících k nám online. Toto zkreslení začíná mít významný dopad na stav a vývoj světa. A…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 3. 2017 0x 6023x
Různost je obtížná
Zpráva o závěrech anglické výzkumnice Jenny Mackness, která analyzovala důvody, proč stále více zjišťujeme, že snadné spojení lidí k zjednodušení vzájemného pochopení nevede.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 1. 2017 13x 57713x
Dezinformace vítězí!?
Shrnutí stavu, v němž se na začátku roku 2017 svět nachází a který je popisován jako doba postfaktická. Důsledkem pro školství je růst významu rozvoje informační gramotnosti.
Zobrazeno 5 z 5 položek