Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „strojové učení“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(15)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
15
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 3. 2024
0x
1089x
Asistent pedagoga Edthena
Informace o inspirativní službě, která s pomocí učitelů a pro učitele vzniká v USA.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 3. 2023
1x
2395x
Od Feedly k Artifactu aneb ukázka posunu v digitálních kompetencích
Nová sociální síť Artifact od spoluzakladatelů Instagramu vychází z myšlenky RSS a staví na modelu TikToku, který využívá obdobné metody strojového učení. Přestože existuje teprve krátce, už nyní se…
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 12. 2021
0x
1568x
Model federativního strojového učení
Informace o nové formě využití umělé inteligence, která má potenciál ovlivnit funkci aplikací analyzujících výukovou činnost žáků.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 9. 2021
0x
2145x
Konstrukcionismus a umělá inteligence
Teoretický pohled na výuku rozvíjející informatické myšlení založený na zprávě dvou oxfordských vědců v souvislosti s integrací umělé inteligence ve formě strojového učení do výuky.
Základní vzdělávání
Spomocník
13. 9. 2021
0x
2646x
Staronový pohled na inteligentní výukové systémy
Aktuální pohled na vývoj minimálně 40 let existujícího pojmu „inteligentní výukový systém“ (intelligent tutoring system), který se v oblasti vzdělávacích technologií díky využití umělé inteligence…
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 4. 2021
2x
5976x
Dezinformace na Facebooku se nedají zastavit
Zpráva o aktuálním vývoji situace ve věci blokování nevhodného obsahu na Facebooku na základě zjištění vyplývajících z rozhovorů redaktorky MIT Technology Review Karen Hao s šéfem skupiny strojového…
Základní vzdělávání
Spomocník
1. 6. 2020
0x
3182x
Ofqual vyhlašuje soutěž na ověřování testů umělou inteligencí
Informace o postupu anglického úřadu garantujícího kvalitu státních zkoušek (včetně maturity), který se rozhodl zkoumat možnost nasazení umělé inteligence do hodnocení a vypisuje v té souvislosti…
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 2. 2020
0x
4910x
Gartner: 10 důvodů, proč technologie mění to, co znamená být člověkem
Zajímavá zpráva známé poradenské agentury Gartner popisující budoucnost lidstva v souvislosti s technologiemi, která má určitý dopad na školství.
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 1. 2019
1x
7836x
Strojové učení pro nejmenší
Informace o novém rozšíření pro Scratch, které učí děti vytvářet aplikace disponující umělou inteligencí včetně strojového učení.
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 12. 2018
2x
6606x
Kam se přesunuje naše inteligence?
Zpráva o výsledcích práce profesorky University College London, Institute of Education Rose Luckin, která se věnuje využití umělé inteligence ve vzdělávání a popisuje přicházející revoluci ve využití…
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 11. 2018
0x
8040x
Sledovat, či nesledovat žáky online?
Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 9. 2018
0x
4077x
Jak může umělá inteligence učitelům pomoci
Zpráva o výsledcích výzkumu Seana Kellyho z University of Pittsburgh, který vyvinul nástroj automaticky hodnotící kvalitu výuky na základě zvukového záznamu prostřednictvím analýzy tzv.…
Zobrazeno
12
z
15
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky