Domů > Spomocník > Všechny články Spomocníka

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (13)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 13 položek
Základní vzdělávání Spomocník
6. 12. 2021 0x 777x
Model federativního strojového učení
Informace o nové formě využití umělé inteligence, která má potenciál ovlivnit funkci aplikací analyzujících výukovou činnost žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 9. 2021 0x 957x
Konstrukcionismus a umělá inteligence
Teoretický pohled na výuku rozvíjející informatické myšlení založený na zprávě dvou oxfordských vědců v souvislosti s integrací umělé inteligence ve formě strojového učení do výuky.
Základní vzdělávání Spomocník
13. 9. 2021 0x 1465x
Staronový pohled na inteligentní výukové systémy
Aktuální pohled na vývoj minimálně 40 let existujícího pojmu „inteligentní výukový systém“ (intelligent tutoring system), který se v oblasti vzdělávacích technologií díky využití umělé inteligence…
Základní vzdělávání Spomocník
19. 4. 2021 2x 3480x
Dezinformace na Facebooku se nedají zastavit
Zpráva o aktuálním vývoji situace ve věci blokování nevhodného obsahu na Facebooku na základě zjištění vyplývajících z rozhovorů redaktorky MIT Technology Review Karen Hao s šéfem skupiny strojového…
Základní vzdělávání Spomocník
1. 6. 2020 0x 1604x
Ofqual vyhlašuje soutěž na ověřování testů umělou inteligencí
Informace o postupu anglického úřadu garantujícího kvalitu státních zkoušek (včetně maturity), který se rozhodl zkoumat možnost nasazení umělé inteligence do hodnocení a vypisuje v té souvislosti…
Základní vzdělávání Spomocník
24. 2. 2020 0x 2706x
Gartner: 10 důvodů, proč technologie mění to, co znamená být člověkem
Zajímavá zpráva známé poradenské agentury Gartner popisující budoucnost lidstva v souvislosti s technologiemi, která má určitý dopad na školství.
Základní vzdělávání Spomocník
10. 1. 2019 1x 4846x
Strojové učení pro nejmenší
Informace o novém rozšíření pro Scratch, které učí děti vytvářet aplikace disponující umělou inteligencí včetně strojového učení.
Základní vzdělávání Spomocník
10. 12. 2018 2x 4069x
Kam se přesunuje naše inteligence?
Zpráva o výsledcích práce profesorky University College London, Institute of Education Rose Luckin, která se věnuje využití umělé inteligence ve vzdělávání a popisuje přicházející revoluci ve využití…
Základní vzdělávání Spomocník
12. 11. 2018 0x 3907x
Sledovat či nesledovat žáky online?
Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 9. 2018 0x 2396x
Jak může umělá inteligence učitelům pomoci
Zpráva o výsledcích výzkumu Seana Kellyho z University of Pittsburgh, který vyvinul nástroj automaticky hodnotící kvalitu výuky na základě zvukového záznamu prostřednictvím analýzy tzv.…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 6. 2018 4x 5481x
Když velký bratr dostane velká data
Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.
Základní vzdělávání Spomocník
4. 6. 2018 6x 5424x
Boti v roli výukových asistentů
Článek popisuje současné možnosti aplikace umělé inteligence se schopností hlubokého učení v roli výukových asistentů učitelů i studentů.
Zobrazeno 12 z 13 položek