Celkem: 1
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | |||||||||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
Psychologické aspekty vzdělávacích technologií | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
03. 09. 2009 | 5598 |
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | |||||||||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
Psychologické aspekty vzdělávacích technologií | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
03. 09. 2009 | 5598 |