Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Distanční vzdělávání pomocí 3D projekce |
 | Jiří Štípek |
|
|
|
| |
|
29. 10. 2001 |
1519 |
Anotace | Zpráva o experimentální ověřování možností výukového využití 3D video-konferencí v Texasu. | Poslední komentář | |
---|
|
10 důvodů, proč učit hybridně |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
02. 09. 2020 |
1867 |
Anotace | I když se hybridní (kombinovaná) forma výuky jeví v současné koronavirové době jako nejvhodnější, přesto stojí za to položit si otázku, proč má smysl učit hybridně. Tento článek přináší hned 10 důvodů. | Poslední komentář | |
---|
|
Sedmero osvícení Tonyho Batese |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
25. 03. 2013 |
5890 |
|
Tři generace online pedagogiky |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
19. 08. 2013 |
7667 |
Anotace | Další z příspěvků kanadského vědce a profesora Athabasca University Terry Andersona, který se zabývá vlivem pedagogiky na online vzdělávání a konstatuje, že technologie v některých případech výukový proces značně ovlivňují. | Poslední komentář | |
---|
|
Tiché poznání v online světě |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
7 komentářů |
08. 02. 2016 |
7252 |
Anotace | Analýza role měkkých, nekognitivních a tichých složek poznání založená na modelu japonského vědce Kanuky (SECI) a aktuální práci britsko-norského týmu doktorandů, který zkoumá možnosti přenosu tichých poznatků online. To vše v souvislosti s našimi neustále se opakujícími pochybnostmi, zda jsou důležitější znalosti, či kompetence. | Poslední komentář | K dalšímu studiu: Connie Malamed - Strategies For Tacit Knowledge Transfer |
---|
|
Hybridní modely vzdělávání pro podzim 2020 |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
2 komentáře |
24. 08. 2020 |
3670 |
Anotace | Náznak možných řešení případných nutných opatření při očekávaném omezení docházky žáků do školy během koronavirové krize prostřednictvím hybridní výuky (s využitím technologií). Tento model se nakonec tak jako tak stane základem běžných výukových postupů. | Poslední komentář | iInspirativní, díky! |
---|
|