Volba vhodného vzdělávacího prostředí je hned druhou z celkem 15 zásad online pedagogiky doporučených Global Online Academy. O nich jsme vás poprvé informovali 11. března v článku Dokáže koronavirus zavést technologie do výuky skokem?, aby se následně staly základem pro naše další aktivity, ať už šlo o webinář Metodického portálu RVP.CZ Jak na online vzdělávání, nebo o akci Virtuálního Digicentra Jak učit online.
Že je tato zásada hned na druhém místě, není náhoda. Klidně by mohla být i první. Jde totiž o zcela zásadní princip, ze kterého vycházejí všechny zbylé zásady i další přístupy. Přitom tím nejdůležitějším není samo vzdělávací prostředí, ale to, zda jej dokážeme zvolit vhodně a zejména pak, jak to uděláme. Oběma těmto otázkám ovšem předchází otázka proč. Proč je volba vhodného vzdělávacího prostředí tak důležitá.
Napadá vás ještě jiný důvod pro vhodnou volbu vzdělávacího prostředí? Napište nám jej do komentáře pod článkem.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Tento článek je zařazen do seriálu Online vzdělávání.
Ostatní články seriálu: