Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Všechny články autora „Andrea Patáková“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(8)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
8
z
8
položek
Zpět
1
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
1. 2. 2011
3x
22278x
Jak na online průzkumy
Přehled vlastností vybraných českých i zahraničních internetových služeb vhodných k provedení online průzkumu.
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 5. 2010
0x
4643x
Láska přes Internet pod taktovkou Google
Článek představuje online nástroj Google Search Story a jeho možné využití ve výuce.
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 3. 2010
0x
6806x
Co má meliorace společného s modelem TPCK?
Článek pomocí příkladu z praxe dává do spojitosti model TPCK a melioraci, což je termín pro dovednost uchopit vhodnou množinu informací a aplikovat ji na řešení problému v různých, třeba i zcela…
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 2. 2010
1x
11412x
Vizualizace dat jako výukový prostředek budoucnosti
Tento článek představuje myšlenku využití vizualizace dat ve výuce a zároveň poskytuje přehled nejznámějších, nejpoužívanějších či nejzajímavějších příkladů takových nástrojů.
Základní vzdělávání
Spomocník
1. 12. 2009
0x
5120x
Jak mozek vnímá naše „virtuální já“?
Článek informuje o výzkumu Kristiny Caudle zabývajícího se zkoumáním, do jaké míry uvažuje mozek o naší virtuální identitě stejným způsobem, jako o nás samotných.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 10. 2009
0x
7405x
Je efektivní multitasking mýtus?
Článek na základě několika zahraničních výzkumů popisuje problematiku multitaskingu a jeho dopad na výuku.
Základní vzdělávání
Spomocník
15. 9. 2009
0x
3386x
Služby internetu 2. generace a jejich vliv na výchovu
Článek směřuje pozornost k bakalářské práci autorky, která se zabývá vlivem služeb internetu 2. generace na výchovu.
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 6. 2009
0x
5368x
Google Wave - jak by vypadal email, kdyby byl vynalezen dnes?
Článek informuje o Google Wave, což je platforma pro online komunikaci a spolupráci mezi libovolným počtem lidí probíhající v reálném čase. Google Wave v sobě kombinuje prvky emailu, chatu, wiki,…
Zobrazeno
8
z
8
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky