Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „Christensen Institute“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (6)
Zobrazení:
Zobrazeno 6 z 6 položek
Základní vzdělávání Spomocník
20. 1. 2020 2x 6246x
Jak vypadá na kompetence orientovaná výuka?
Druhá ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato na základě definice kompetenčně orientované výuky odhaluje, do jaké míry ji naplňují ty americké školy,…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 1. 2020 0x 4284x
Modely kombinovaných forem výuky po šesti letech
První ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato se věnuje používaným formám kombinované výuky v amerických školách.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 5. 2016 1x 6225x
Nepříjemná pravda o personalizovaném vzdělávání
Článek popisuje aktuální situaci ve výzkumu personalizovaných výukových metod využívajících technologie v USA na základě studie známého Clayton Christensen Institute. Problematika má souvislost s…
Základní vzdělávání Spomocník
1. 6. 2015 2x 5072x
Americké charter schools si začínají připravovat učitele samy
Zpráva o vývoji programů pro přípravu učitelů ve Spojených státech související se zaváděním kombinovaných výukových metod včetně porovnání se situací u nás.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 12. 2013 1x 17390x
Teoretické možnosti kombinovaných forem vzdělávání
Třetí díl seriálu o kombinovaných metodách výuky zabývající se teoretickými aspekty této problematiky, jež je nezbytné pochopit dříve, než je možné se pokoušet tyto postupy zavádět v praxi.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 12. 2013 2x 9549x
Tři MOOC kurzy o kombinovaných formách vzdělávání
Zpráva o třech amerických MOOC kurzech zabývajících se kombinovanými výukovými metodami jako 2. díl seriálu o blended learningu.
Zobrazeno 6 z 6 položek