Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „ICT“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(26)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
26
položek
Zpět
1
2
3
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 6. 2022
0x
3399x
15 tipů, jak se stát digitálním lídrem školy
Jak se stát lídrem školy? Začněte tím, že se staneme digitálním lídrem školy. V tomto článku najdete několik tipů, jak na to.
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 1. 2019
0x
5412x
Finské školství a ICT: 4. Spolupráce, podpora a profesní rozvoj učitelů
Čtvrtý díl ze seriálu, který reflektuje zkušenosti studenta informatiky na PedF UK Marka Lisého z Erasmového pobytu ve Finské Jyväskyle.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 1. 2019
0x
7058x
Finské školství a ICT: 3. ICT kurikulum na prvním stupni
Třetí díl ze seriálu, který reflektuje zkušenosti studenta informatiky na PedF UK Marka Lisého z Erasmového pobytu ve Finské Jyväskyle.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 1. 2019
0x
5307x
Finské školství a ICT: 2. Práce ICT metodika
Druhý díl ze seriálu, který reflektuje zkušenosti studenta informatiky na PedF UK Marka Lisého z Erasmového pobytu ve Finské Jyväskyle.
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 1. 2019
0x
4992x
Finské školství a ICT: 1. Informační systémy
První díl ze seriálu, který reflektuje zkušenosti studenta informatiky na PedF UK Marka Lisého z Erasmového pobytu ve Finské Jyväskyle.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 5. 2018
2x
5750x
Programy na podporu informatického myšlení
Přehled volně dostupných nástrojů vhodných pro využití v rámci nové koncepce výuky ICT, která klade důraz na informatické myšlení.
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 12. 2017
4x
7766x
ČŠI o ICT ve školách: Zajištění nedostatečné, počítače zastaralé, připojení omezené, situace kritická
Česká školní inspekce zveřejnila na začátku nového školního roku výsledky šetření o podmínkách pro využívání digitálních technologií ve školách. Nadpis článku dává tušit, k čemu inspekce dospěla.
Základní vzdělávání
Spomocník
13. 11. 2017
0x
11263x
Scratch jako nástroj pro začátky s programováním
Článek o aplikaci, která umožňuje vytvářet programy manipulací s grafickými programovými elementy, a o využití programu ve výuce programování pro děti.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 11. 2017
0x
21735x
Ozoboti ve školství aneb programování hrou
Článek o nejmenším modelu robota s českými kořeny. O jeho vlastnostech, schopnostech a možnostech výuky informatického myšlení hravou formou.
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 1. 2016
1x
7009x
Role technologií na cestě k inkluzi
Přehledová zpráva o tom, jakou roli by měly v procesu zavádění inkluze hrát vzdělávací technologie, doplněná kritikou situace u nás doma.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 2. 2015
2x
6773x
Pedagogika 1:1 a otázky s ní související
Článek se zabývá způsoby zavádění a využití metodiky 1:1 (každý žák vlastní přístroj) v našich školách.
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 2. 2015
15x
8546x
Proč může být open-source Pandořinou skřínkou
Článek diskutuje problematiku využití proprietárního (komerčního) software versus open source ve výuce na základních školách. Vzhledem k aktuálnosti problematiky se dá předpokládat, že vyvolá…
Zobrazeno
12
z
26
položek
Zpět
1
2
3
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky