Spomocník Články s klíčovým slovem „Martin Weller“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (9)
Zobrazení:
Zobrazeno 9 z 9 položek
Základní vzdělávání Spomocník
4. 11. 2024 1x 913x

Má mít AI lepší zdroje než lidé?

Zpráva o vývoji v oblasti přístupu AI k poznatkům vytvořeným lidmi, který souvisí se způsoby využití ve vzdělávání a s výukovými cíli.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 2. 2024 0x 1485x

Wellerovy důvody využití vzdělávacích technologií

Zpráva o důvodech využití vzdělávacích technologií anglického profesora Open University Martina Wellera.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 6. 2023 3x 2041x

Může být mýtus užitečný?

Výběr myšlenek z diskuze, která se rozvinula na základě publikování knihy Martina Wellera Metaphors of Edtech, o níž Spomocník informoval v článku Wellerovy metafory vzdělávacích technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 11. 2022 4x 5932x

Wellerovy metafory vzdělávacích technologií

Zpráva o knize britského profesora Open University Martina Wellera, která se zabývá významem metafor ve vztahu ke vzdělávacím technologiím.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 10. 2018 0x 6243x

Co bylo špatně

Zamyšlení nad současnými problémy vzdělávacích technologií, které souvisejí s vývojem pedagogiky v minulém století.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 11. 2015 1x 4269x

Jak moc je otevřené vzdělávání otevřené?

Zpráva o výroční konferenci EDEN 2015 na základě svědectví přímého účastníka Grahama Attwella a dalších zdrojů, které přinášejí nová zjištění z oblasti uplatňování otevřenosti ve školství nejen v EU.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 4. 2012 1x 7865x

Husité vědy

Článek seznamuje s profesorem britské Open University Martinem Wellerem a s jeho názorem na to, jaký vliv má současný vývoj technologií na cesty vědeckého poznání.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 9. 2011 3x 12562x

Skutečné možnosti využití daty řízeného školství

3. díl seriálu zabývajícího se analýzou výukových výsledků, jež je věnován tomu, co si můžeme od počítačových systémů automatického hodnocení žáků slibovat a za jakých podmínek má smysl je zavádět.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 2. 2010 0x 4581x

Má nabídka je toto: NIC

Osobní zkušenost profesora britské Open University z Cardiffu Martina Wellera s volně dostupnými výukovými materiály.
Zobrazeno 9 z 9 položek