Domů > Spomocník > Všechny články Spomocníka

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (21)
Zobrazení:
Zobrazeno 9 z 21 položek
Základní vzdělávání Spomocník
7. 4. 2014 14x 13155x
Současný stav vývoje systémů adaptivního řízení výuky
Druhý díl seriálu popisujícího současný stav využití aplikací založených na velkých datech ve školství v USA a nejen tam. Zabývá se především existujícími aplikacemi a problémy s jejich nasazením…
Základní vzdělávání Spomocník
31. 3. 2014 10x 8250x
Jsou velká data velkým potenciálem nebo velkou chybou?
První díl dvoudílného seriálu popisujícího současný stav využití aplikací založených na velkých datech ve školství v USA a nejen tam. Zabývá se především obecnými možnostmi a riziky, která jejich…
Základní vzdělávání Spomocník
11. 11. 2013 0x 9971x
Školská data jako předmět podnikání
Zpráva o možném využití velkých dat ve školství založená na přednášce kurátorky vzdělávacích technologií Audrey Watters, kterou měla na Columbia University v New Yorku.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 5. 2013 4x 9205x
Nový pohled na schopnost technologií ověřovat výukové výsledky
Článek se zabývá aktuálními výstupy bádání evropských vědců na poli vzdělávacích technologií zvláště v oblasti počítačového hodnocení výukových výsledků. Popisuje paradigmatickou změnu směrem k…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 4. 2013 5x 7906x
Komu patří velká data ve školství?
Článek popisuje aktuální situaci v rozvoji systémů schopných realizovat analýzu výukových výsledků prostřednictvím sběru velkých dat u přístrojů (typicky mobilních), s nimiž pracují žáci.
Základní vzdělávání Spomocník
4. 4. 2013 2x 7923x
Strategie rozvoje školství v USA pod taktovkou Ed.gov
Zpráva o aktuálním vývoji na poli využití velkých dat k analýze výukových výsledků žáků s potenciálem rychlého šíření v oblasti využití mobilních technologií na celém světě.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 9. 2011 3x 9570x
Skutečné možnosti využití daty řízeného školství
3. díl seriálu zabývajícího se analýzou výukových výsledků, jež je věnován tomu, co si můžeme od počítačových systémů automatického hodnocení žáků slibovat a za jakých podmínek má smysl je zavádět.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 9. 2011 13x 11081x
Daty řízené školství v praxi
2. díl seriálu zabývajícího se analýzou výukových výsledků předkládající současný stav implementace této technologie na praktických příkladech ze Spojených států, kde se její nasazení již začíná…
Základní vzdělávání Spomocník
1. 9. 2011 0x 11604x
Vize daty řízeného školství
1. díl seriálu zabývajícího se analýzou výukových výsledků shrnující důvody, proč se systémy automatického hodnocení žáků vyvíjejí a na jakých principech jsou založeny.
Zobrazeno 9 z 21 položek