Spomocník Články s klíčovým slovem „behaviorismus“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (11)
Zobrazení:
Zobrazeno 11 z 11 položek
Základní vzdělávání Spomocník
19. 5. 2025 0x 94x

Idea svobody v éře AI podle Audrey Watters

Zamyšlení nad současným vývojem demokracie pod vlivem technologií pohledem známé americké kurátorky EDTECH Audrey Watters.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 4. 2021 0x 3807x

Role technologií při formativním hodnocení

Zamyšlení nad rolí technologií při formativním hodnocení žáků založené na vědeckém ověření skutečnosti, že každý má jiné vlastnosti i výchozí podmínky při učení. Sleduje využití technologií v rámci…
Základní vzdělávání Spomocník
26. 11. 2018 0x 9572x

Foggův model ovládání lidí technologiemi

Článek vysvětluje vývoj a podstatu postupů, které jsou používány v rámci současných, na sociální sítě orientovaných aplikací, snažících se s pomocí strojového učení ovlivňovat uživatele.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 10. 2018 0x 6238x

Co bylo špatně

Zamyšlení nad současnými problémy vzdělávacích technologií, které souvisejí s vývojem pedagogiky v minulém století.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 6. 2017 3x 7850x

Digitální pedagogika a distribuované poznávání

Článek shrnuje současný vliv digitálních technologií na vývoj pedagogiky a s odkazem na práci Dennise Frezza vysvětluje pojem „distribuované poznávání“.
Základní vzdělávání Spomocník
22. 5. 2017 1x 18652x

Mikroučení – model personalizovaného vzdělávání

Základní informace o moderní formě učení propojující tradiční instruktivní způsoby aplikace technologií s metodami použitelnými v éře mobilních zařízení a cloud computingu.
Základní vzdělávání Spomocník
22. 8. 2016 4x 8300x

Okamžitá, či zpožděná zpětná vazba?

Text shrnuje výsledky aktuálních výzkumů zabývajících se smyslem a účinností zpětné vazby při učení.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 10. 2014 0x 10523x

Kdy dojde k technologické personalizaci výuky?

Malé zamyšlení nad možnostmi individualizace či dokonce personalizace výukového procesu iniciované současnou polemikou mezi odborníky podložené přehledem historického vývoje této problematiky.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 10. 2014 1x 13666x

Je konektivismus didaktickou teorií?

Bližší popis podstaty konektivismu jako didaktické teorie založený na reakci Stephena Downese na dotaz studentů amerického kurzu DVPP shrnující též aktuální polemiky vztahující se k tomuto tématu.
Základní vzdělávání Spomocník
14. 12. 2009 0x 8754x

Proč nemají žáci rádi školu?

Článek shrnuje argumenty profesora kognitivní psychologie na University of Virginia Daniela Willinghama o tom, proč žáci často nemají školu rádi.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 9. 2008 2x 36875x

Konektivismus - teorie vzdělávání v prostředí sociálních sítí

Studie vysvětlující základní myšlenky nové didaktické teorie zvané konektivismus, s níž přišli George Siemens a Stephen Downes a dosud nebyla všeobecné uznána.
Zobrazeno 11 z 11 položek