Domů > Spomocník > Všechny články Spomocníka

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (5)
Zobrazení:
Zobrazeno 5 z 5 položek
Základní vzdělávání Spomocník
9. 12. 2019 4x 5626x
Základem kritického myšlení jsou fakta
Zpráva o studii amerického profesora kognitivní psychologie Daniela Willinghama vysvětlující postavení faktických znalostí při budování schopnosti kriticky myslet.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 6. 2017 3x 5763x
Digitální pedagogika a distribuované poznávání
Článek shrnuje současný vliv digitálních technologií na vývoj pedagogiky a s odkazem na práci Dennise Frezza vysvětluje pojem „distribuované poznávání“.
Základní vzdělávání Spomocník
22. 5. 2017 1x 12347x
Mikroučení – model personalizovaného vzdělávání
Základní informace o moderní formě učení propojující tradiční instruktivní způsoby aplikace technologií s metodami použitelnými v éře mobilních zařízení a cloud computingu.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 10. 2014 0x 9355x
Je konektivismus didaktickou teorií?
Bližší popis podstaty konektivismu jako didaktické teorie založený na reakci Stephena Downese na dotaz studentů amerického kurzu DVPP shrnující též aktuální polemiky vztahující se k tomuto tématu.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 9. 2008 2x 29147x
Konektivismus - teorie vzdělávání v prostředí sociálních sítí
Studie vysvětlující základní myšlenky nové didaktické teorie zvané konektivismus, s níž přišli George Siemens a Stephen Downes a dosud nebyla všeobecné uznána.
Zobrazeno 5 z 5 položek